مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی بازی Turns Oneway;مسابقات نیمه شب

mashin.jpg1111111

هر از گاهی در پلتفرم موبایل، به بازی های بسیار خوش ساخت و قدرتمندی بر می خوریم که عمدتا محصول استودیوهایی کوچک و بی نام و نشان اند. اما یک استارت قوی کافیست تا در بازار زودبازده بازی های موبایل، آنها را هم ردیف بزرگانی همچون روویو و گیم لافت ببینیم.

استودیوی Rivals Interactive با نخستین بازی اش Turns Oneway، مسلما پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یکی از بزرگان سبک اتومبیلرانی در پلتفرم موبایل دارد.

mashin.jpg2

توسعه دهنده بازی در طراحی جزئیات گرافیکی کولاک کرده، و این مهم ترین عاملیست که می تواند شما را پای بازی میخکوب کند. Turns Oneway از نظر جلوه های بصری به راحتی در رده بازی های درجه یکی مثل آسفالت 8 و CSR Racing قرار می گیرد، حتی اغراق نیست اگر بگوئیم در زمینه افکت ها و مدلسازی ماشین ها عملکرد بهتری از این دو به نمایش گذاشته.

mashin.jpg1

اما همگی می دانیم که گرافیک خوب، ضامن موفقیت یک بازی نیست؛ در درجه اول پایه های گیم پلی باید به قدر کافی محکم باشند تا گرافیک بتواند خودنمایی کند. متأسفانه Turns Oneway در این زمینه چندان موفق ظاهر نشده.

مدهای مسابقه و جاده ها تنوع چندان بالایی ندارند. فقط و فقط باید گاز بدهید، لایی بکشید و رقبا را ناکار کنید؛ ضمنا خبری هم از حالت مالتی پلیر یا شخصی سازی ماشین ها نیست.

mashin

البته کنترل بسیار دقیق و واقعی ماشین ها در کنار گرافیکی بی نظیر، می توانند تا مدتی شما را پای بازی نگه دارند. Turns Oneway را می توانید مستقیما از گوگل پلی دانلود کنید، اما توجه داشته باشید که بازی چیزی در حدود 190 مگابایت دیتا دارد.