مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسخه جدیدی از گوگل وای فای در FCC به ثبت رسید

8ce951d8 a61d 47ff 8f84 25c448f4f77d

سال گذشته گوگل، روتری به اندازه ی یک توپ هاکی را با نام گوگل وای فای معرفی کرد که به کاربران اجازه می داد شبکه ای درهم تنیده از اینترنت در خانه خود ایجاد کنند، و بدین ترتیب اطمینان کسب کنند که وای فای بطور همگن در خانه توزیع شده و هیچ نقطه ای عاری از اینترنت در خانه وجود ندارد. تا این لحظه بازخوردهایی که از این روتر ارایه شده بسیار مثبت بوده اند.
حالا کاربرانی که به دنبال نسخه جدیدتری از گوگل وای فای هستند، شاید خشنود شوند که بدانند بر اساس اطلاعات ثبت شده در FCC، گوگل احتمالا مشغول کار بر روی نسل دوم گوگل وای فای است. مشخصات نسخه جدید نیز مشابه مدل سال گذشته به همراه پشتیبانی از باندهای دوال است.
Android Police نیز خاطر نشان کرده است که نسخه به ثبت رسیده در FCC از پروتکل ZigBee که معمولا با اینترنت اشیا و اتوماسیون های خانگی همراه است پشتیبانی نمی کند، که بدین معنی است که این نسخه احتمالا ارزان تر و کاربرد آن برای کاربرانی که فقط نیاز به وای فای دارند ساده تر است.
در هر حال این نسخه نیز از همان پورت های نسخه اصلی مانند اترنت دوگانه و اتصالات برق برخوردار است. در خصوص زمان معرفی این محصول اطلاعی در دست نیست ولی ممکن است گوگل آن را در Google I/O 2017 معرفی کند.

منبع: تک شات