مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ناسا برای اولین بار با کیفیت 4K از فضا پخش زنده خواهد داشت

4b23f734 5575 464c 89c2 0a1cc1a6c0d3

اگر تجربه تماشای محتوای 4K را نداشته اید، باید بدانید که کیفیت این ویدیوها شما را شگفت زده خواهد کرد. قیمت تلویزیون‌ها و مانیتورهای 4K روز به روز در حال کاهش است و به این ترتیب دسترسی به محتوای 4k نیز آسان تر شده است. اگر به نمایشگری که دارای رزولوشن 4K است دسترسی دارید، باید با خبر باشید که در تاریخ 26 آوریل ناسا قصد دارد با همکاری آمازون برای اولین بار با کیفیت 4K از فضا پخش زنده داشته باشد. با تک شات همراه باشید.

ناسا و Amazon Web Services اولین پخش زنده از فضا با کیفیت 4K را در تاریخ 26 آوریل پخش خواهند کرد. این پخش زنده یکی از برنامه های نمایشگاه جهانی NAB برای فعالان در عرصه رسانه است.

این پخش زنده ضبط هم خواهد شد و با کیفیت 4K در وب سایت ناسا قرار خواهد گرفت تا افرادی که شانس تماشای پخش زنده را نداشتند بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. در این پخش زنده دکتر Peggy Whitson از ایستگاه فضایی بین المللی و یکی از مدیران اجرایی AWS با یکدیگر مکالمه خواهند داشت.

این پخش زنده از فاصله 250 مایلی زمین قرار است نرم افزار قدرتمند کدگذاری Elemental سرویس‌های وب آمازون مورد استفاده در ایستگاه فضایی بین المللی و در پایگاه فضایی Johnson ناسا را به تصویر بکشد.

منبع: تک شات