مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بسته الحاقی بازی Call Of Duty 4 Remaster چهار نقشه کلاسیک به بازی اضافه می کند

224301bdde73a72b8cb77863db489c17 XL

اکتیویژن ناشر بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered اعلام کرد که این بازی بزودی بسته الحاقی جدیدی را دریافت خواهد کرد. این بسته الحاقی The Variety Map نام دارد وهمان نامی است که اکتیویژن نه سال پیش برای بسته الحاقی بازی Modern Warfareانتخاب کرده بود و شامل نقشه های بازسازی شده این بسته الحاقی می باشد .

بسته الحاقی  Variety Map در تاریخ 21 مارس (1 فروردین) برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و پس از مدتی در دسترس کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی نیز قرار می گیرد . لازم به ذکر است که بازی Call of Duty نیزعنوان بخشی از قرارداد بین اکتیویژن و سونی ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد . چهار نقشه جدید نسخه باز سازی شده ندای وظیفه Broadcast ، Chinatown ، Creek و Killhouse نام دارد که در ادامه تصاویری از آن ها را مشاهده می کنید .

نسخه بازسازی شده بسته الحاقی The Variety Map به قیمت 15 دلار به فروش خواهد رسید و شامل آیتم های بسیار کمیاب می باشد که به طور معمول از طریق گیم پلی یا پرداخت پول واقعی باز خواهد شد .

جالب است بدانید که نسخه اصلی بسته الحاقی Variety Map در سال 2008 با قیمت 10 دلار در ابتدا برای ایکس باکس 360 عرضه شد و در نه روز اول بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسید .

بازی Modern Warfare Remastered تنها برای خریداران نسخه Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare  با قیمت 80 دلاردر دسترس می باشد .

منبع: سخت افزارمگ