مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تصویری از نمونه اولیه پروژه Magic Leap لو رفت

a29e0c5a 7f19 40d5 af58 39782dccab67

واقعیت این است که اطلاعات زیادی در خصوص محصول جدید Magic Leap، استارتاپی با ارزش 4.5 میلیارد دلار، در دسترس نیست. تنها چیزی که می دانیم این است که این محصول قرار است بینایی انسان را به تصویرسازی دیجیتالی پیوند بزند. در گزارشی جدید تصویری منتشر شده که ادعا می شود نمونه ای در حال آزمایش از دستگاه واقعیت افزوده مجیک لیپ است. در نگاه اول این وسیله همانند یک کوله پشتی به نظر می رسد، اما نباید فراموش کرد که این یک نمونه اولیه است و محصول نهایی را نمایش نمی دهد.
در تصویر منتشر شده به این نمونه اولیه تحت عنوان “واقعا پوشیدنی” اشاره شده است. گفته می شود که نمونه اولیه ای که ماه گذشته تهیه شده بود از چنین ظاهری برخوردار بوده و از آن زمان تغییراتی در آن اعمال شده است.
مدیر عامل مجیک لیپ، رونی آبوویتز، قرار است نمونه ای اولیه از این محصول را هفته آینده به هئیت مدیره ارایه دهد که بر اساس شایعات نسبت به آنچه در تصویر می بینید به محصول نهایی نزدیک تر خواهد بود.
آبوویتز در توییتر در خصوص این تصویر گفته است که این نمونه آنچیزی که شما فکر می کنید نیست. او می افزاید که این تصویر یک نمونه آزمایشی بخش تحقیق و توسعه مجیک لیپ را نشان می دهد که برای گردآوری دیتای اتاق برای مطالعات یادگیری ماشینی این شرکت استفاده می شود. وی همچنین ذکر کرده که این کمپانی این آزمایش را برای “درک نور، بافت و سطوح مختلف” انجام داده است.
در هر حال، این نمونه اولیه هنوز برای ارایه در بازار راه زیادی را باید بپیماید و بنابراین نمی توان گفت که فناوری واقعیت افزوده مجیک لیپ چه زمان به نتیجه خواهد رسید.

منبع: تک شات