مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قاب چوبی ۴۹ دلاری پلی‌استیشن 4 پرو، کنسول شما را بیش از پیش زیبا می‌کند

14106f9e 944e 444f a8e9 fb386666bb37

کمپانی تُست (Toast) روز گذشته از قاب چوبی و بسیار زیبای کنسول قدرتمند پلی‌استیشن 4 پرو رونمایی کرد که علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۴۹ دلار تهیه کنند.

کمپانی تست که در زمینه ساخت پوشش‌های چوبی واقعی و با کیفیت برای محصولات الکترونیکی فعالیت دارد، به تازگی از قاب چوبی بسیار زیبایی برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو رونمایی کرده است که چندین و چند برابر کنسول را جذاب‌تر از قبل می‌کند. سونی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را سال گذشته میلادی روانه بازار کرد و اگر تصاویر کسنول را دیده باشید، می‌دانید که شکل کلی این مدل از پلی‌استیشن 4، با مدل اصلی آن فرق های زیادی دارد (از جمله افزایش ابعاد، گرد شدن لبه‌ها و…). همین موضوع Toast را مجاب کرد تا استانداردهای خود را با شکل جدید PS4 تطبیق دهد و یک قاب چوبی زیبا بسازد.

قاب چوبی پلی‌استیشن 4 پرو هیچ گونه محدودیتی برای شما قائل نمی‌شود و از این حیث باید خیال‌تان راحت باشد؛ چرا که کمپانی سازنده این قاب را با دقت و ظرافت تمام طراحی کرده است. این قاب چوبی به گفته سازنده، ۴۹ دلار قیمت دارد و اگر مایل باشید، می‌توانید با پرداخت ۵ دلار اضافه به سازنده بگویید که متن دلخواه‌تان را بر روی قاب بنویسد.

کمپانی مذکور علاوه بر پلی‌استیشن 4 پرو، هم‌اکنون قاب‌های چوبی زیبایی را برای مدل‌های اصلی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم می‌سازد؛ این را باید بدانید که این کمپانی هنوز برای کنسول ایکس‌باکس وان اس قاب چوبی نساخته است.

متصل کردن این قاب چوبی به کنسول، کاری بسیار ساده است؛ به این صورت که کمپانی Toast قطعات مختلف را به همراه چسب مخصوصی که به پشت یک صفحه کاغذ با قطر ۳ میلی‌متر چسبانده شده است، در جعبه برای شما می‌فرستد و شما فقط لازم است با مقداری الکل، سطح پلاستیکی پلی‌استیشن 4 پرو خودتان را تمیز کرده و سپس قطعات را به کنسول متصل کنید.

منبع: تک شات