مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فیل اسپنسر: جهانِ بازی Crackdown 3 بسیار زنده و پویاست

58c2e18d8205ab9bc9fe87c80020703b XL

احتمالا به یاد دارید که یکی از بزرگترین وعده‌های مایکروسافت برای اکس‌باکس وان، استفاده از پردازش ابری بود. قابلیتی که از ابتدای نسل هشتم همواره بازی‌بازان منتظر تحقق آن بوده‌اند. ایده‌ای که اگر عملی شود می‌تواند کنسول مایکروسافت را چندین قدم از رقیب ژاپنی خود جلوتر بیندازد. البته اگر عملی شود. مایکروسافتی که وعده پردازش ابری را برای بسیاری از بازی‌ها داده بود، فعلا فقط برای یک بازی تایید کرده است که آن هم برای مدت مدیدی در حال توسعه است و هنوز هیچ اطلاعی از زمان انتشار آن در دست نیست.

لغو شدن ساخت بازی Scalebound در روزهای اخیر، نه تنها باعث انتقاد و ناراحتی اکس‌باکس داران نسبت به این مسئله شد، بلکه آن‌ها را نسبت به کنسل شدن دیگر پروژه‌های بزرگِ مربوط به این کنسول نگران کرد. در این میان شاید گزینه محتمل بعدی برای کنسل شدن بازی Crackdown 3 باشد. عنوانی که چندماه پیش برای اولین بار چند دقیقه از گیم‌پلی آن را مشاهده کردیم. Crackdown 3 عنوانی است که بازی‌بازان نسبت به آن انتظارات بالایی دارند. این بازی قرار است بسیاری از اولین‌ها را در دنیای گیم به وجود آورد. اولین عنوانی که قرار است محیط صد در صد تخریب پذیر را در اختیار بازی‌باز قرار دهد. همچنین اولین بازی که قرار است از پردازش ابری استفاده کند. وجود چنین وعده‌های بزرگی باعث می‌شود که مایکروسافت یا ترجیح دهد این بازی را به بهترین شکل ممکن بسازد و یا اینکه اگر نمی‌تواند آن را کنسل کند. قطعا اگر بازی منتشر شود؛ اما ایده‌های آن عملی نشود به مراتب کمپانی آمریکایی بیشتر متضرر خواهد کرد.

با این وجود، آقای فیل اسپنسر،رییس بخش اکس‌باکس در مایکروسافت، در حساب توییتر خود تمام نگرانی‌ها حول این بازی را از بین برد و روند ساخت آن را عالی توصیف کرد. اسپنسر در پاسخ به یکی از کاربران در مورد این بازی گفت که Crackdown 3 بسیار جذاب است، دشمنانِ بسیار متنوعی دارد و جهانِ آن بسیار زنده و پویا است. او همچنین اظهار داشت که استودیو Cloud Tech برای ساخت چنین بهترین گزینه بوده است.

بهتر است امیدوار باشیم که صحبت‌های اسپنسر درست باشد و همچنین امیدوار باشیم که تا پایان سال 2017 میلادی بتوانیم به تجربه این بازی بپردازیم.

منبع: سخت افزارمگ