مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

50 کارمند، کمپانی اپل را بدرود گفتند تا این دستگاه هوشمند را بسازند

pearl rearvision w600

برای مدت های طولانی، گفته شده که اپل مشغول توسعه نرم افزاری برای اتومبیل های خودران و یا حتی یک اتومبیل خودران است. اما تیمی 50 نفره از کارمندان اپل اخیرا این کمپانی را درود گفتند تا به جای کار روی فناوری جدیدی که ممکن است در چند اتومبیل مورد استفاده قرار گیرند، روی دستگاهی کار کنند که با تمام خودروهای فعلی سازگاری دارد.

«سیستم هشدار موانع و دوربین پشتیبان وایرلس اتومبیل Pearl RearVision» به راحتی هوشمندترین سیستم دوربین موجود در بازار به شمار می رود. این دستگاه کاملاً وایرلس بوده و به راحتی با اتصال روی پلاک اتومبیل، دو دوربین در اختیار شما قرار می دهد که تصاویر HD را به موبایل هوشمندتان می فرستند.

در همین حال، دستگاهی دیگر به پورت استاندارد OBD اتومبیل متصل می شود و در صورت نزدیک شدن به موانع، به صورت صوتی هشدار می دهد. این کیت تقریباً با هر اتومبیل و کامیونی سازگاری دارد و از همین حالا با قیمت 499 دلار به بازار عرضه شده است.

گفتنی است Pearl RearVision از قابلیت های گوناگونی بهره می برد که از جمله آنها می توان به امکان تغییر زوایه از حالت نرمال به عریض، تغییر به حالت دید در شب و مقاومت در برابر آب و سرقت اشاره کرد.

منبع: دیجیاتو