مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

یاهو در مورد نحوه بازگردانی ایمیل یک متهم مواد مخدر باید در دادگاه پاسخ دهد

ded9de4a d13a 4651 9846 41d6bf2a1f69

یاهو به تازگی در محکوم کردن یک قاچاقچی مواد مخدر به پلیس کمک کرده است. این شرکت در این اقدام، ایمیل‌های پیش‌نویس این فرد انگلیسی را بازیابی کرده و دادگاه نیز از آنها به عنوان مدرک استفاده کرده است. سوال پیش آمده این است که یاهو چگونه ایمیل‌هایی که قابلیت بازیابی ندارند را بازگردانده است. این سوال توسط یک قاضی دادگاه نیز مطرح شده است.

یاهو باید در مورد چگونگی دسترسی به اطلاعات این متهم و بازیابی تاریخچه‌ی ۶ ماهه‌ی پیش‌نویس‌های او به دادگاه توضیح دهد. این شرکت تا ۳۱ آگوست مهلت دارد تا مدارک محکمه پسند را به همراه شاهدان خود به دادگاه معرفی کند. یاهو به‌صورت تلویحی عنوان کرده که با ابزار اختصاصی خود از ذخیره‌های اتوماتیک پیام‌های این شخص به عنوان مدرک استفاده کرده و هرگونه دسترسی این شرکت به دستگاه‌های نظارت دولتی را رد کرده است.

البته کارکنان یاهو در این مدت اظهارات ضد و نقیضی در این مورد داشته‌اند که بعضی از آنها در تضاد با یکدیگر بوده است. یاهو باید هر چه سریع‌تر پاسخی رسمی و قانونی به این سوال قاضی بدهد تا از ایجاد فرصت برای متهم اصلی پرونده به منظور ارائه‌ی دادخواست قانونی جلوگیری کند.

منبع: زومیت