مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گزارش: Rockstar به زودی نسخه بازسازی شده از بازی پرطرفدار L.A. Noire را عرضه می‌کند

L.A. Noire 2

بازی سبک کارآگاهی و ماجراجویی L.A. Noire برای اولین بار در سال 2011 از سوی کمپانی Rockstar عرضه شد و در مدت زمانی کوتاه توانست به دلیل سبک جدید و جذاب خود خیل عظیمی از کاربران را به سوی خود جذب کند. اما امروز گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دهد کمپانی Rockstar قصد دارد در آینده نزدیک نسخه باز سازی شده‌ای از این بازی موفق و پرطرفدار را عرضه نماید. جزییات بیشتر را در ادامه مطلب خواهید یافت.

سایت WWG امروز گزارش کرد که راک استار تهیه و تولید نسخه بازسازی شده‌ای از بازی L.A. Noire را در دستور کار خود قرار داده است. این سایت در گزارش خود اعلام کرده است که این بازی قرار است برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و همچنین کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار بگیرد. در بخش دیگری از این گزارش اعلام شده است که راک استار همچنین قرار است این بازی را برای اولین بار در اختیار کاربران کنسول Nintendo Switch قرار دهد.

این گزارش همچنین زمان عرضه این نسخه بازسازی شده را اواخر تابستان اعلام کرده است. پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR و همچنین نمای اول شخص، قابلیت‌های جدید دیگر این بازی در نسخه بازسازی شده خواهد بود.

داستان بازی L.A. Noire در دهه 40 میلادی و پس از پایان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و کاربران در آن کنترل شخصیتی با نام Cole Phelps که عضوی از نیروی پلیس شهر لس آنجلس است را برعهده دارند. Phelps باید در این بازی با استفاده از هوش و نبوغ خود به حل پرونده‌ها و معماهای پلیسی در چهار حوزه جنایی، فساد، آتش سوزی و حمل و نقل بپردازد. راک استار در این بازی از فناوری جدیدی با عنوان Motion Scan استفاده کرده بود که به کاربران اجازه می‌داد با مشاهده حالات چهره شخصیت‌های مختلف بازی در مورد صداقت یا دروغ بودن پاسخ‌های دریافتی از آنان قضاوت کنند.

منبع: شهرسخت افزار