مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

هوندا صدرنشین فهرست برندهای خودروساز محبوب گوگل در سال 2016

51510eb2 e297 4aeb 8a79 ae86e90bbc1d

گوگل لیست برندهای خودروساز محبوب در جستجوهای مربوط به ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد. هوندا با شکست رقبایی همچون فورد، رولزرویس، مرسدس‌بنز و تسلا در صدر فهرست برندهای خودروساز محبوب گوگل در ایالات متحده قرار گرفت.

برخلاف سال ۲۰۱۵ که گوگل لیست مربوطه را بر اساس نتایج بیشترین جستجوی نام خودرو گردآوری کرده بود؛ لیست سال ۲۰۱۶ براساس نام‌های پرطرفدار و رایج که بیشترین توجه را در ترافیک جستجو جلب کرده‌اند، منتشر شده‌است.

اوج جستجوهای هوندا مربوط به CR-V ۲۰۱۷ است و ادامه‌ی فهرست جستجو درباره‌ی این کمپانی، خودروهای پایلوت ۲۰۱۷، سیویک ۲۰۱۷، آکورد ۲۰۱۷ و HR-V ۲۰۱۷ است.

مرسدس‌بنز در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است که نشان می‌دهد جایگاه این خودروساز در طول سال ثابت باقی‌ مانده است و محبوب‌ترین مورد جستجو شده، در ایالت‌های فلوریدا و جورجیا است.

رتبه‌ی سوم متعلق به تسلا است که بعد از رونمایی «مدل ۳» در ماه مارس، جهش بزرگی در این رده‌بندی داشته است. جای تعجب نیست که کالیفرنیا، ایالت دوستدار خودروهای الکتریکی، ثابت کرده است که محبوب‌ترین ایالت در جستجوی این برند است.

در ادامه‌ی این فهرست، لامبورگینی رتبه‌ی چهارم و ولوو رتبه‌ی پنجم را به خود اختصاص داده است. جستجوها برای خودروساز ایتالیایی در پی انتشار موزیک‌ویدیوی «لامبورگینی بنفش» توسط Skrillex و Rick Ross به اوج خود رسید.

ادامه‌ی فهرست سال ۲۰۱۶ برندهای محبوب خودرو در ایالات متحده، به ترتیب شامل فورد، جگوار، بنتلی، مازراتی و رولزرویس است.

منبع: زومیت