مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نینتندو در ساخت کنسول هیبریدی جدید خود از نظرات سایر استودیوها بهره جسته است

e4cb325a d024 4e49 bb08 d8740b048559

پاتریک سودرلند، معاون اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای با وب‌سایت فامیتسو،  از روند ساخت نینتندو سوییچ و روابط نزدیکنینتندو با توسعه‌دهند‌‌ه‌های ثانویه صحبت کرد.

سودرلند پیش از این در صحبت‌های خود گفته بود که نینتندو سوییچ ساختار صنعت گیم را به چالش خواهد کشید و کنسول جدید کمپانی نینتندو را  لایق موفقیت دانسته بود. به تازگی وی در مصاحبه‌ای با سایت فامیتسو، از روابط نزدیک کمپانی نینتندو با استودیوهای ثانویه برای ساخت کنسول نینتندو سوییچ صحبت کرد:

من امروز فقط درباره بازی FIFA صحبت کردم، اما ساختار کمپانی ما طوری است که بازی‌هایی از همه سبک‌ها و برای هر پلتفرمی منتشر می‌کنیم، پس ما به سمتی حرکت می‌کنیم که گیمر‌ها می‌خواهند. من فکر می‌کنیم کنسول نینتندو سوییچ، کمپانی نینتندو را بار دیگر به صدر صنعت گیم خواهد برد. این بار خواستگاه نینتندو با همه کارهای قبلی آن‌ها بسیار متفاوت است. این کمپانی به نظرات الکترونیک آرتز، اکتیویژن و دیگر کمپانی‌ها توجه کرده است و ما در کل پروسه تولید این کنسول شرکت داشتیم. آن‌ها با ما همکاری کردند تا موفقیت کنسول جدید خود را تضمین کنند. همکاری تجاری با کمپانی نینتندو برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و ما می‌خواهیم بازی‌های بسیاری برای همه عرضه کنیم.

پیش از این نیز سودرلند درباره کنسول جدید کمپانی نینتندو گفته بود: «نینتندو باعث شده که ما به شکلی متفاوت فکر کنیم».

منبع: تک شات