مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسل جدید محصولات هرمن میلر هوشمندتر خواهند بود

c94e50fc 876a 4a08 ae22 140b2dd1602f

چه اهل حرفه و صنعت طراحی و دکوراسیون باشید و چه نباشید، به احتمال زیاد تا به حال حداقل یک بار نام هرمن میلر به گوش تان رسیده است، نامی که مترادف است با مبلمان اداری مدرن. در همین راستا، به نظر می رسد این شرکت در نظر دارد تا با افزودن به قابلیت های نوآورانه محصولات خود، آنها را بیش از پیش هوشمندتر کند.
شرکت هرمن میلر به تازگی اعلام کرده قصد دارد حسگرهایی را به فروش برساند که به مبلمان ساخت این شرکت متصل می شوند و می توانند اطلاعاتی درباره چگونگی استفاده مشتریان از این مبلمان گردآوری کنند. برای مثال، با استفاده از این حسگرها می توان تشخیص داد کدام قسمت از یک کاناپه بیش از سایر نقاط استفاده می شود و بر همین اساس، تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.
هرمن میلر همچنین قصد طراحی حسگری مخصوص میزهای ایستاده کار را دارد که می توانند تشخیص دهند کاربر چند بار و تا چه اندازه موقعیت ایستادن خود را تغییر می دهد. با توجه به مقالات متعددی که درباره مضرات نشستن یا ایستادن طولانی مدت انتشار یافته، می توان پیام هایی را از طریق اپلیکیشن همراه میز به کاربر ارسال کرد و به او یادآوری کرد که کمی در حالت نشستن یا ایستادن خود تغییر ایجاد کند.
براساس گزارش ها، هزینه هر یک از این حسگرها صد دلار و همچنین هزینه اشتراک برای نرم افزار این حسگرها سالانه 36 دلار خواهد بود. علت این روش آن است که بنابر دلایل امنیتی، این حسگرها با شبکه داخلی شرکت های مشتریان ادغام و ترکیب نخواهد شد. با این اوصاف، می توان پیش بینی کرد که هرمن میلر با این راهکار تازه خود، توجه بیشتری به کاربران تجاری در مقایسه با کاربران خانگی دارد.

منبع: تک شات