مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی بازی Stickman Trials;تجربه موتورسواری بدون ترس

motor.jpg1

استیکمن ورزشکار، استیکمن قاتل و حالا استیکمن بدلکار؛ این آدمک های شگفت انگیز از پس هر کاری بر می آیند. استودیوی Creative Mobile پس از تجربه موفق عنوان مسابقه ای Nitro Nation Stories، حالا استیکمن ها را دست مایه ساخت بازی جدیدش قرار داده. در Stickman Trials باید سوار بر انواع موتور و دوچرخه، از موانع خطرناکی که پیش روی شماست به سلامت گذر کرده و از مهلکه جان سالم به در ببرید.

motor.jpg3

استودیوی کریتیو موبایل که همیشه به ساخت بازی های خوش گرافیک مشهور بوده، در Stickman Trials هم سنگ تمام گذاشته و یکی از چشم نوازترین بازی های رکوردی را برای شما به ارمغان آورده است.

بازی بیش از 150 مرحله دارد که در اتمسفرهای متنوعی تجربه شان می کنید؛ از کوهستان و جنگل گرفته تا پیست های معلق خارج از جو زمین. کلیه استیج ها و موانع قرار گرفته در آنها پویا هستند، به این معنی که به شما واکنش نشان می دهند.

مثلا وقتی در حال پرش از روی یک مانع هستید، ممکن است بمبی در زیرش بترکد، یا اینکه در پیست های فضایی یک شهاب سنگ بزرگ و وحشی به سمت تان حمله ور شود!

motor.jpg2

حفظ تعادل موتور و دوچرخه (که همه جوره اش را در بازی می بینید) مهم ترین کاریست که در Stickman Trials باید انجام دهید، و از آنجا که سیستم کنترل بازی برمبنای قوانین فیزیک واقعی پایه گذاری شده، اصلا کار راحتی نخواهید داشت.

هر چه بتوانید استیج ها را در زمان کوتاه تری به پایان برسانید و حرکات نمایشی زیباتری انجام دهید، جایگاه بهتری در جدول رده بندی جهانی بازی بدست می آورید. البته هیچ حالتی در بازی به اندازه مالتی پلیر اینترنتی امتیازآور و جذاب نیست، پس برای اینکه موتورهای بهتری بخرید از مسابقات آنلاین Stickman Trials غافل نباشید.

motor

Stickman Trials مثل بازی های دیگر استودیوی کریتیو، انحصارا برای پلتفرم اندروید منتشر شده و ظاهرا خبری از ارائه نسخه iOS یا ویندوزفون برای آن نیست. بازی را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید