مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی بازی RAD Boarding;فرار از آخر زمان

rad2

وقتی که آخرالزمان و موعد نابودی دنیا فرا برسد، آیا کسی هست که بتواند از آن جان سالم به در ببرد؟ طراحان استودیوی Noodlecake تصور می کنند که با یک اسنوبورد استثنایی می توان از این مهلکه جان سالم به در برد، بنابراین در محصول جدیدشان RAD Boarding شما را به یک اسنوبورد سواری مهیج و پراسترس در پایان دنیا دعوت کرده اند.

rad3

RAD Boarding یک بازی رانر است، بنابراین در آن هیچ وقت نمی فهمید که بالاخره دنیا به پایان می رسد یا نه. در این بازی ساید اسکرولر فقط و فقط باید از پایان دنیا فرار کنید و در مقابل گدازه های آتشفشانی و دشمنان مسیر جاخالی بدهید.

شیرین کاری و انجام حرکات آکروباتیک اگرچه کمکی به جلوگیری از تخریب دنیای RAD Boarding نمی کنند، اما حداقل باعث می شوند فرار لذتبخشی داشته باشید.

rad4

هر چه حرکاتتان محیر العقول تر باشد، تجربه بیشتری به دست خواهید آورد و می توانید آن را خرج آزاد کردن قابلیت های جدید و کمبوهای بیشتر کنید. بعضی از این کمبوها مثل پرتاب رعد و برق می توانند کشتن غول های بازی را برایتان آسان تر کنند.

RAD Boarding به غیر از گیم پلی خوب و سیستم کنترل ساده ای که دارد، یکی از چشم نوازترین آثار Noodlecake از لحاظ گرافیکی هم هست. طراحی زیبای محیط و انیمیشن های روان RAD Boarding عواملی هستند که حتی اگر از موضوع بازی خوشتان نیامد، پای آن بمانید.

rad1

RAD Boarding را می توانید به رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید. نکته خوب در مورد نسخه اندروید بازی، عدم نیاز آن به دانلود دیتای اضافیست و با نصب فایل APK می توانید از تجربه کامل بازی لذت ببرید.