مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

طراح بنتلی به هیوندای می رود

73116 files galleries 392903166c0990885e4a9028564bd9220dbdea9
شرکت خودروسازی هیوندای برای توسعه مدل‌های جدید از برند جنسیس و توسعه مدل‌های فعلی از این برند، اقدام به جذب یکی از طراحان ارشد شرکت خودروسازی بنتلی کرد.
“سانگیوپ لی (Sangyup Lee)”، یکی از طراحان بزرگ شرکت خودروسازی بنتلی است که عمدتاً در توسعه قسمت‌های بیرونی این شرکت فعالیت داشته و حالا برای توسعه محصولات جدید هیوندای در پشت برند جنسیس استخدام شده تا با بهره‌گیری از تجربیات بالای خود در هیوندای، طراحی خودروهای این شرکت خودروسازی رنگ و بوی لوکس‌ به خود بگیرد.
پیش از این هم شرکت خودروسازی هیوندای اقدام به جذب “لوک دانکروولک” از شرکت لوکس ساز بریتانیایی کرده بود و پس از جذب این عنصر، آن را به عنوان رییس بخش طراحی جنسیس گمارده بود، حال با جذب دومین طراح شرکت خودروسازی بنتلی یعنی سانگیوپ لی می‌توان فهمید که شرکت خودروسازی هیوندای برای تصاحب بازار خودروهای لوکس هم خیز برداشته است. هرچند در ابتدا شاید بازار خودروهای لوکس میان رده باشد.
گفتنی است که این فرد دانشجوی سابق دانشگاه Hongik کره جنوبی در رشته مجسمه سازی و سپس فارغ التحصیل رشته هنر و طراحی از دانشگاه کالیفرنیا است که کار خود را در استودیو طراحی پینین فارینا و شرکت خودروسازی پورشه آغاز کرده است. پس از مدتی وی در سال 1999 میلادی به کمپانی جنرال موتورز پیوست و سپس به گروه خودروسازی فولکس واگن نقل مکان کرد. در سال 2012 میلادی هم به عنوان رییس طراحی بیرونی و پیشرفته به شرکت خودروسازی بریتانیایی بنتلی پیوست و حالا هم از سوی شرکت خودروسازی هم وطن خود، یعنی هیوندای موتورز برای توسعه محصولات جنسیس جذب شده است.
منبع: خودروبانک