مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شایعاتی تازه از داستان Destiny 2، عرضه آن در سال ۲۰۱۷ میلادی و همچنین توسعه بازی برای پی‌سی خبر دادند

7782abe0 7dca 44f9 95d3 722cd38ec36d

پیش از این استودیو بانجی و کمپانی اکتیویژن تایید کرده بودند که بازیDestiny 2 در دست ساخت است. حال یکی از کاربران بازی که با اعضای استودیو بانجی در ارتباط است، اطلاعات تازه‌ای از این بازی را فاش کرده که از انتشار این بازی در سال جاری میلادی خبر می‌دهد.

بازی Destiny یک شوتر اول شخص آنلاین است که توسط استودیو بانجی ساخته و در سال ۲۰۱۴ از سوی اکتیویژن منتشر شد. چندی پیش این دو کمپانی اعلام کردند که دنباله بازی در دست ساخت است و تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده‌اند.

به تازگی یکی از کاربران بازی از منبع موسقی در بخش اداری استودیو بانجی، اطلاعات تازه‌ای از این بازی فاش کرده است. بر اساس صحبت‌های این شخص، نام قسمت بعدی از این فرنچایز Destiny 2: Forge of Hope خواهد بود. با توجه به اسامی بسته‌های الحاقی بازی، این عنوان کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما اگر سازندگان بازی تغییراتی اساسی در اثر تازه خود اعمال کرده باشند ممکن است این عنوانی قابل قبول باشد.

کاربر مذکور درباره داستان بازی گفت:

تمرکز قسمت جدید بازی بر حوادث رخ داده پس از داستان بسته الحاقی The Taken King خواهد بود. نیرو‌های ارتش کابال به شهر حمله کرده و غیرنظامیان و مربیان قلعه را بی دفاع کرده‌اند. وظیفه گاردین‌ها مبارزه با کابال‌ها و باز پس گرفتن شهر خواهد بود.

این شخص همچنین از برنامه استودیو بانجی برای ارائه محتواهای دانلودی بازی گفت:

استودیو بانجی در حال حاضر تیم کوچکی را برای کار روی اولین بسته الحاقی بازی در نظر گرفته که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. اطلاعات محدودی از این بسته الحاقی در دست است و تنها می‌دانیم داستان آن حول وکس‌ها و اریجین‌های کبر و پری‌دث خواهد گشت. همچنین استودیو سازنده قصد دارد در فواصل زمانی یک یا دو ماهه، رویداد‌هایی درون بازی ترتیب دهد که خط داستانی جدید و مکانیک‌های تازه‌ای به گیم‌پلی بازی اضافه خواهد کرد.

وی همچنین توضیح داد که تغییرات اعمال شده در بازی شامل همه کاراکترهای دستینی خواهد بود و در این محصول جدید بازیکنان المان‌های بیشتری برای ساخت و شخصی‌سازی کاراکترهای بازی در اختیار خواهند داشت.

بازی Destiny 2: Forge of Hope در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی در سه نسخه مختلف و برای پلتفرم‌های PS4، PS4 Pro، Xbox One، Xbox Scorpio و پی‌سی منتشر خواهد شد.

این اطلاعات همچنان در حد شایعاتی هستند که از سوی استودیو بانجی تایید نشدند و برای اطمینان از آن‌ها باید تا اعلامیه رسمی این استودیو منتظر باشیم.

منبع: تک شات