مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ریزر هدست گیمینگ بی‌سیم Thresher Ultimate را برای ایکس‌باکس و پلی‌استیشن معرفی کرد

razer thresher headset Xbox One

ریزر در ساخت تجهیزات گیمینگ نیز ید طولایی دارد و این بار شاهد معرفی هدست گیمینگ بی‌سیم Thresher Ultimate هستیم، این هدست در دو مدل برای ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ طراحی شده است.

هدست Thresher Ultimate در دو طرح اختصاصی برای استفاده در کنسول پلی‌ استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان طراحی شده است، این هدست گیمینگ را برای کامپیوترهای دسکتاپ نیز به راحتی می‌توان استفاده کرد.

فرآیند انتقال صدا در هدست بی‌سیم Thresher Ultimate با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز انجام می‌شود تا تا گیمرها هیچ‌گونه تاخیری را در حین انجام بازی‌ها احساس نکنند. طول موج این فرکانس باعث شده است تا پایه هدست امواج را در شعاع ۱۲ متری به هدست ارسال کند.

پایه این هدفون نیز ازطریق یک کابل به کنسول بازی ایکس‌ باکس‌وان یا پلی استیشن ۴ متصل می‌شود. در این پایه یک محل نیز برای قرار دادن هدست زمانی که از آن استفاده نمی‌شود تعبیه شده است.

به لحاظ کیفیت نیز ریزر در هدست Thresher Ultimate چیزی کم نگذاشته است و در این محصول شاهد حضور بلند‌گوهای ۵۰ میلی‌متری هستیم. این بلند‌گوها کیفیت صدای دالبی سوراند ۷.۱ را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.

قسمتی نیز برای کنترل صدا در هدست Thresher Ultimate تعبیه شده است تا گیمر به راحتی صدا را کم یا زیاد کند. در سمت گوش چپ این محصول نیز شاهد حضور یک میکروفن برای ارتباط گیمر در حین بازی با سایر بازیکنان هستیم.

تا اینجای کار در این محصول شاهد ویژگی‌های زیادی بودیم اما امکانات هدست Thresher Ultimate به همین‌جا ختم نمی‌شود و به جهت اینکه گیمرها ساعت‌های طولانی هدست را به گوش خود می‌زنند در هدست Thresher Ultimate شاهد اعمال موارد مختلفی برای راحتی کاربر هستیم.

در این زمینه برای نمونه به گوشی‌های هدست Thresher Ultimate می‌توان اشاره کرد، این گوشی‌ها به طرزی طراحی شده که صدای محیط بیرون به گوش گیمر نرسد. ریزر حتی فکر گیمرهای عینکی را نیز کرده است و هدست Thresher Ultimate به نوعی طراحی شده تا عینک به راحتی بر روی چشم قرار بگیرد.

همان‌گونه که اشاره شد هدست Thresher Ultimate در دو مدل برای پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان ساخته شده است در نتیجه این هدفون سازگاری کاملی با پلی‌ استیشن ۴ و پلی‌ استیشن ۴ پرو دارد، کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌ باکس وان اس و ایکس‌ باکس وان ایکس نیز با هدست Thresher Ultimate سازگاری دارد.

به لحاظ رنگ بندی نیز این محصول در دو رنگ آبی و سبز که به ترتیب رنگ استاندارد پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هست طراحی شده است.

هدست Thresher Ultimate در مرداد ماه سال جاری با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار در اختیار گیمرهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

منبع: فارنت