مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

خودروی مفهومی الکتریکی خودران فولکس واگن از فرمان جمع شونده برخوردار است

19c06308 becb 484a be3d eefcc2e974d6

غول آلمانی صنعت خودروسازی، فولکس واگن، امروز طرحی مفهومی از یک اتومبیل الکتریکی خودران را معرفی کرد که قرار است ماه آینده در نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت آمریکا به نمایش گذاشته شود. نکته جالب در خصوص این اتومبیل برخورداری آن از یک فرمان جمع شونده است. این طرح آینده ای را متصور است که قادر خواهیم بود به اتومبیل خود فرمان دهیم که هدایت اتومبیل را به دست بگیرد و سپس برای دسترسی به فضای بیشتر در اتومبیل، فرمان را جمع کنیم.
خودروی نمایشی که قرار است فولکس واگن در نمایشگاه ماه آینده معرفی کند، چهار چرخ متحرک بوده و از دو موتور الکتریکی برخوردار است. طراحی داخلی آن نیز چند منظوره و قابل تغییر خواهد بود.
خودروی الکتریکی مفهومی فولکس واگن در آینده خواهد توانست کاملا خودران عمل کند. تنها با یک فشار کوچک بر روی لوگوی فولکس واگن در مرکز فرمان، می توانید فرمان را با داخل اتاق خودرو جمع کنید. چنین قابلیتی به راننده اجازه می دهد در حالیکه اسکنرهای لیزر، اولتراسونیک و سنسورهای رادار و دوربین ها مسیر را برای هدایت خودرو تحت نظر دارند، به استراحت بپردازد.
این کمپانی اظهار کرده است که این طرح مفهومی چشم اندازی را پیش روی ما قرار می دهد که فضای کافی برای سفر را با امکان طی مسیر طولانی تر با خودروی الکتریکی در هم می آمیزد. البته هنوز زمان زیادی باقیست تا خودرویی با چنین ویژگی هایی مجوز حضور در جاده ها را به دست آورد، اما این طرح می تواند تصویری از آینده ای که فولکس واگن در این صنعت متصور است را در پیش چشمان ما قرار دهد.

منبع: تک شات