مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تمام مجری‌های فصل جدید Top Gear معرفی شدند

Top Gear New Season

مجریان فصل جدید برنامه‌ی Top Gear از رانندگان، موتورسواران، روزنامه‌نگاران و بازیگران مطرح تشکیل شده‌اند.

فصل بعدی برنامه‌ی Top Gear شش مجری جدید خواهد داشت.

در حالی که هفته‌ی گذشته مشخص شد «مت له‌بلانک» (Matt LeBlanc) بازیگر محبوب سریال Friends در فصل جدید برنامه‌ی Top Gear حضور دارد، امروز لیست کامل مجریان این برنامه‌ی تلویزیونی منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده «زابینه اشمیتس» (Sabine Schmitz) که از جمله موتورسواران حرفه‌ای دنیا به شمار می‌رود، «کریس هریس» (Chris Harris)‌ روزنامه‌نگار حوزه‌ی خودرو، «ادی جوردن» (Eddie Jordan) قهرمان مسابقات فرمول ۱ و «روری رید» (Rory Reid) در کنار «کریس ایوانز» (Chris Evans) و مت له‌بلانک به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ادی جوردن در باره‌ی حضورش در فصل جدید برنامه‌ی Top Gear می‌گوید: «به سایر افرادی که در کنار من این برنامه را اجرا می‌کنند، بسیار احترام می‌گذارم و به آن‌ها می‌گویم که همچنان ساختار قبلی را زنده نگه دارند.»

اشمیتس هم در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرده که حضور در برنامه‌ی Top Gear یک شانس بزرگ به حساب می‌آید و او که از کودکی در کنار پیست Nürburgring بزرگ شده، از این فرصت نهایت استفاده را خواهد برد.

کریس هریس که در یوتوب یه برنامه‌ی هیجان‌انگیز خودرو دارد هم گفته که برنامه‌ی Top Gear یکی از اصلی‌ترین دلایلی بوده که باعث شده برنامه‌ی خودش را درست کند.

فصل جدید برنامه‌ی Top Gear در بهار سال آینده به نمایش در می‌آید. باید ببینیم با این همه تغییری که در این برنامه به وجود آمده، فصل جدید می‌تواند نظر علاقه‌مندان به دنیای خودرو را به سمت خودش جلب کند یا خیر.

منبع: دیجی کالامگ