مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به زودی می‌توان خودروهای الکتریکی را در پارکینگ و به صورت وایرلس شارژ کرد

2f616bf5 12ca 46ab a6bd f183cfcf9e0f

کمپانی WiTricity که در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی شارژ وایرلس و یا همان بی سیم به حساب می آید، اخیراً همکاری تازه ای را با کمپانی جنرال موتورز به منظور اضافه کردن قابلیت شارژ وایرلس به خودروهای الکتریکی آغاز کرده است.

نمونه اولیه سیستم شارژ و پارک Drive 11 این شرکت به گونه ای طراحی شده است که می تواند به خوبی با سیستم های 7.7 کیلووات و 11 کیلووات کار کند به طوری که می توان با بهره گیری از آن، قابلیت شارژ بدون سیم را در پارکینگ های عمومی برای خودورهای الکتریکی فراهم کند.

در بیانیه ای که به تازگی از سوی این شرکت منتشر شده، آمده است که این سیستم می تواند باتری تمامی اتومبیل های الکتریکی را بدون در نظر گرفتن نوع برند و شرکت سازنده شارژ کند.

طراحی این سیستم به گونه ایست که با تمامی پلتفرم های دستگاه های الکتریکی سازگار است می توان آن را در کف پارکینگ خودروها نصب کرده و مورد استفاده قرار داد.

این اقدام می تواند گامی بزرگ در جهت تامین رضایت هر چه بیشتر دارندگان خودروهای الکتریکی محسوب شود و افراد بیشتری را به خرید و استفاده از این نوع خودروها ترغیب کند تا از این طریق بتوان بخش قابل توجهی از اتومبیل های با سوخت های فسیلی را که آلاینده های زیست محیطی را وارد جو می کنند، از سطح خیابان ها جمع آوری کرد.

منبع: تک شات