مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با بازی Speed Guess – Something کلمات را با استفاده از نقاشی حدس بزنید

naghashi.jpg2

اگر خوب نقاشی می کشید، و فکر می کنید که از دوستانتان باهوش ترید، بازی Speed Guess – Something یک چالش عالی برای شماست. در این بازی رقابتی آنلاین که توسط کمپانی مشهور زینگا طراحی شده، باید نام چیزهای مختلف را در یک بازه زمانی مشخص با تماشای نقاشی آنها حدس بزنید.

با روند بازی های سبک Trivia مثل کوئیز آپ که آشنائید؟ اگر پاسختان مثبت است، در Speed Guess – Something هم تجربه ای مشابه چنین بازی هایی را خواهید داشت، با این تفاوت که این بار به جای سوالات چهارگزینه ای، باید با تماشای نقاشی پاسخ چیستان ها را حدس بزنید.

naghashi.jpg3

این بازی رقابتی آنلاین دو حالت مسابقه دارد، یکی حدس سریع و دیگری مسابقه نقاشی. در مسابقه نقاشی چند گزینه برایتان به نمایش در می آید که باید آنها را ترسیم کرده و به حریف آنلاین خود نمایش بدهید تا او از طریق نقاشی شما، پاسخ چیستان را حدس بزند. بر عکس این حالت را هم در راند بعدی تجربه می کنید.

اما در Speed Guess یا حدس سریع اوضاع کمی متفاوت است. شما و حریف، که می تواند یک غریبه یا دوست فیسبوکی تان باشد باید در پنج راند، نقاشی هایی که بازی برایتان ترسیم می کند را به سرعت حدس بزنید و نام چیزی که در نقاشی است را در فیلد خالی بازی بنویسید. در پایان پنج راند، کسی برنده است که با سرعت بیشتری نقاشی ها را حدس زده باشد.

naghashi.jpg1

اگر نقاش ماهری باشید، هم از کشیدن نقاشی در بازی لذت می برید و هم حریف را برای حدس بهتر چیستان راهنمایی خواهید کرد، و راهنمایی بهتر در Speed Guess – Something برایتان سکه و امتیاز بیشتری به ارمغان می آورد.

naghashi

این بازی رقابتی خلاقانه را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.