مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی Watch Dogs 2 می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های یوبیسافت تا کنون باشد

Watch Dogs 2 51

ایو گیلموت (Yves Guillmot)، مدیر ارشد اجرایی یوبیسافت (Ubisoft)، در جلسه‌ی گزارش مالی این شرکت گفته است که Watch Dogs 2 می‌تواند به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های آنها تا کنون تبدیل شود. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.
یوبیسافت امیدهای زیادی به دنباله‌ی Watch Dog دارد. ایو گیلموت، در جلسه گزارش مالی که همین هفته برگزار شد گفت که Watch Dogs 2 می‌تواند از نظر فروش به یکی از بازی‌های برتر در تاریخ ۳۰ ساله‌ی یوبیسافت تبدیل شود. گلموت گفته است:

Watch Dogs 2 این پتانسیل را دارد تا یکی از پر فروش ترین بازی‌های تمام دوران یوبیسافت تبدیل شود.

وی از پیشرفت‌ گیم پلی و داستان که تیم سازنده در دنباله‌ی این بازی به کار گرفته اظهار اطمینان کرد و بخصوص از ساختارهای «یکپارچه‌تر» بخش آنلاین و Co-Op بازی نام برد. به گفته‌ی وی این بازی «شخصیت‌هایی» درگیر کننده‌ای نیز دارد که از فرهنگ هکرها الهام گرفته است.

به اعتقاد گلموت، واکنش‌ها به معرفی رسمی Watch Dogs 2 در E3 امسال بسیار «مثبت بوده» است. وی همچنین اشاره کرد که تریلر رونمایی از بازی بیش از ۳۰ میلیون بازدید داشته است.

اولین نسخه از سری Watch Dogs در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست در دو هفته‌ی اول ۴ میلیون نسخه بفروشد. این بازی در نهایت موفق شد ۹میلیون نسخه بفروشد، هر چند این آمار فقط تا ماه اکتبر ۲۰۱۴ بوده است.

Watch Dogs 2 در ۱۵ نوامبر (۱ دی) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. بازی در سن فرانسیسکو رخ می‌دهد (بازی اصلی در شیکاگو رخ می‌داد) و داستان یک قهرمان با نام مارکوس هالووِی، یک آفریقایی-آمریکایی از خلیج اوکلند را روایت خواهد کرد.

منبع: زومجی