مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به ۱۴ گیگابایت فضا در نینتندو سوییچ نیاز دارد

f6c313d3 d77b 4367 98d8 97b378a70ec9

طی چند روز اخیر، سوئیچ، کنسول جدید کمپانی نینتندو هیاهوی بسیار زیادی به پا کرده و میزان حافظه در دسترس این دستگاه بسیار مورد بحث قرار گرفته است. حال حجم بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بر روی نینتندو سوئیچ و Wii U مشخص شده است.

بر اساس اطلاعیه نینتندو این بازی مورد انتظار به ترتیب بر روی Wii U و سوئیچ ۱۳ و ۱۳.۴ گیگابایت حجم خواهد داشت. حجمی که بسیار کمتر از اکثر بازی‌های مهم نسل هشتمی است اما با توجه به حافظه ۳۲ گیگابایتی سوئیچ این مقدار هم نگران کننده به نظر می‌رسد!

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از عناوین هنگام انتشار کنسول جدید نینتندو خواهد بود و در روز ۱۳ اسفند سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین این عنوان در حالت پرتابل با کیفیت 720p و در حالت اتصال به نمایشگر با کیفیت 900p اجرا خواهد شد.

با وجود تبلیغات گسترده‌ای که در مورد بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild صورت گرفته، اما گزارشات بسیاری مبنی بر وجود مشکلات فنی و افت فریم در نسخه قابل بازی این عنوان بر روی Wii U به گوش می‌رسد که چندان خوشایند نیست. مسلما طی مدت باقی مانده تیم سازنده به دنبال برطرف کردن این مشکلات خواهند بود.

منبع: تک شات