مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی Sniper X همراه با بازیگر بزن بهادر فیلم های اکشن هالیوودی

baziii

جیسون استاتهام، ستاره بزن بهادر اکشن های هالیوودی این روزها در آستانه پنجاه سالگیست و دیگر مثل قدیم، پیشنهادهای میلیون دلاری برای بازی در نقش اول فیلم ها بر سر و رویش نمی ریزند.

دلتنگی برای یگانه قهرمان بودن (و صد البته اسکناس های هزار دلاری) باعث شده تا این بازیگر انگلیسی، به ایفای نقش اول در یک بازی موبایل هم راضی باشد. در بازی Sniper X که توسط گلو موبایل طراحی شده باید با جیسون استاتهام همراه شده و یک تنه دنیا را از شر تروریست ها نجات دهید.

گلو موبایل بازیساز کارکشته ای است و اگر از سلبریتی ها در محصولاتش استفاده می کند، برای افزایش کیفیت آنهاست نه برای پوشاندن نقاط ضعف و ناتوانی ها. Sniper X هم یکی دیگر از عناوین باکیفیت این استودیوست که همه کاربران می توانند از آن لذت ببرند.

بازی در حالت اول شخص و از دید جیسون استاتهام دنبال می شود. کنترل کاراکتر به طور کامل در دست شما نیست، بلکه در هر مرحله به طور خودکار جابجا می شود و شما تنها نقش هدفگیری و شلیک را به عهده می گیرد.

Sniper X با توجه به حجم نه چندان بالایش، گرافیک سه بعدی خوب و چشم نوازی به گیمر ارائه کرده است. سبک گرافیکی بازی چیزی است میان سل شید و بازی های واقع گرایانه، که از اولی انیمیشن های روان و از دومی جزئیات بالای محیط را وام گرفته.

مراحل بسیار متنوع اند، تفنگ ها هم همینطور. بازی در مجموع روند جذابی دارد و صدای خشن جیسون استاتهام با لهجه انگلیسیش به جذابیت آن اضافه کرده. Sniper X را می توانید به رایگان از اپ استور، گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.