مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اگر کنسول نینتندو سوئیچ شما مشکل دارد، باید قید تمامی وسایل بی‌سیم خود را بزنید!

nintendoswitch

کنسول نینتندو سوئیچ به تازگی به بازار عرضه شده است اما به‌نظر می‌رسد که این محصول همانند هر گجت دیگری در ابتدا با مشکلاتی مواجه است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نینتندو سوئیچ با مشکلاتی برای ارتباط با کنترلرهای جوی‌-کان مواجه است و این موضوع باعث شده تا نینتندو نسبت به آن واکنش نشان دهد.

شرکت نینتندو به انتشار یک لیست از اشیاء که می‌تواند باعث تداخل بین کنسول و کنترلرهای آن‌ها شود، پرداخته است و در میان این لیست، بسیاری از محصولات مختلفی که از آن‌ها به‌طور روزمره استفاده می‌کنیم، وجود دارد. از جمله این موارد می‌توان به بلندگوهای بی‌سیم، هدست‌های بی‌سیم، پرینترهای بی‌سیم، تلفن‌های بی‌سیم، گوشی‌های موبایل و لپ‌تاپ اشاره کرد. هم‎چنین، نینتندو توصیه کرده است که کنسول بازی نینتندو سوئیچ را در پشت تلویزیون، زیر یک شی فلزی یا در نزدیکی آکواریوم قرار ندهید. البته بعید است که هیچ‌یک از موارد نام‌برده شده در لیست را نداشته باشید!

به هرحال، در حالت عادی چندان نباید برای استفاده از کنسول نینتندو سوئیچ به خود سخت بگیرید اما اگر در هنگام اتصال کنترلرها به این کنسول با مشکل مواجه هستید، می‌توانید به لیست وسایلی که باعث تداخل شده؛ نگاهی بیاندازید و به دنبال رفع این مشکل باشید. نینتندو توصیه کرده است که اشیاء بی‌سیم دیگر را با فاصله یک متری از کنسول نینتندو سوئیچ قرار دهید تا از ایجاد تداخل بین کنسول و کنترلرهای جوی‌-کان جلوگیری شود.

منبع: شهرسخت افزار