مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

الکترونیک آرتز در E3 2017 حضور نخواهد داشت

3d932c9d 7f9c 46fc bd61 2e90e93d44ee

کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد به منظور برگزاری رویداد اختصاصی خودش، امسال هم در نمایشگاه E3 شرکت نکند.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، الکترونیک آرتز قصد دارد در حومه سالن برگزاری E3 2017، رویداد اختصاصی خودش را برگزار کند و در آن اقدام به نمایش بازی‌های خود بکند. این کمپانی گفته است که در سال ۲۰۱۷ رویداد EA Play قرار است از ۱۰ تا ۱۲ ژوئن (۲۰ تا ۲۲ خردادماه ۹۶) در سالن هالیوود پالادیوم برگزار شود. هزینه کرایه غرفه‌های سالن هالیوود پالادیوم به مراتب ارزان‌تر از غرفه‌های E3 است و همین موضوع می‌تواند به نفع الکترونیک آرتز باشد؛ در ضمن برگزاری رویداد جداگانه می‌تواند باعث این بشود که اتفاقاتی که در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز می‌افتند، بهتر دیده شوند. گر چه هنوز به طور رسمی حضور الکترونیک آرتز در E3 2017 تکذیب نشده است، اما برگزاری EA Play می‌تواند مستقیما حضور این کمپانی در E3 امسال را رد کند. البته این احتمال هم وجود دارد که الکترونیک آرتز برخی از بازی‌های خودش را در کنفرانس‌های مایکروسافت یا سونی به نمایش بگذارد. با مراجعه به این صفحه می‌توانید از اطلاعیه‌های مربوط به EA Play 2017 آگاه شوید.

این‌که الکترونیک آرتز برای EA Play امسال چه چیزی در چنته دارد، سوالی است که هنوز کسی جوابش را نمی‌داند، اما طرفدران برخی گمانه‌زنی‌ها را در این مورد کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اگر خیلی خوش‌شانس باشیم، بالاخره می‌توانیم شاهد حضور بازی Star Wars ویزرال گیمز باشیم، حتی اگر قرار نباشد امسال به صورت جهانی عرضه شود. با توجه به این‌که بازی Star Wars Battlefront 2 برای عرضه در فصل تعطیلات ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است، می‌توان تقریبا با اطمینان گفت که این بازی قرار است در E3 یا EA Play امسال حضور داشته باشد. بازی‌های ورزشی که به صورت سالیانه عرضه می‌شوند هم به احتمال زیاد در این همایش حضور خواهند داشت. FIFA 18 و حتی بازی FIFA کنسول نینتندو سوییچ بازی‌هایی هستند که برای نمایش آن‌ها در EA Play انتظار می‌کشیم؛ علاوه بر این‌ها، انتظار می‌رود Madden NFL 18 ،NHL 18 و EA Sports UFC 18 هم در همایش باشند.

بازی Fe و البته Sea of Solitude هم جزو بازی‌هایی هستند که احتمال می‌رود در همایش EA Play 2017 حضور داشته باشند. همچنین با توجه به تایید عرضه بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda در ماه مارس، می‌توان خوش‌بینانه گفت که این بازی هم در همایش حضور خواهد داشت و همه را به وجد خواهد آورد. این امکان وجود دارد که یک بسته الحاقی برای این بازی معرفی شود. شاید هم شاهد معرفی بسته الحاقی جدید برای بازی‌های Battlefield 1 و Titanfall 2 باشیم.

منبع: تک شات