مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

استودیوی بازی‌سازی Lionhead تعطیل شد

fable the journey

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، مایکروسافت قصد داشت استودیوی بازی‌سازی Lionhead را تعطیل کند. این اتفاق روز گذشته رخ داد و این استودیو به خاطره‌ها پیوست.

مایکروسافت سرانجام استودیوی Lionhead خالق بازی‌های Fable و Black & White را تعطیل کرد.

پس از توقف تولید بازی Fable: Legends، استودیوی بازی‌سازی Lionhead هم تعطیل شد. البته کارمندان این استودیو در سمت‌های مختلف به استودیوهای دیگر مایکروسافت منتقل خواهند شد.

مایکروسافت پس از تعطیل کردن این استودیو گفت:” در طول شش هفته‌ی گذشته تصمیم‌های مهمی درباره‌ی این استودیو گرفتیم. بسیاری از کارمندان Lionhead به استودیوهای دیگر ما می‌روند و خود استودیو هم تعطیل خواهد شد. ما از تمام اعضای این استودیو تشکر می‌کنیم، آن‌ها یکی از دلایلی بودند کهایکس باکس با موفقیت‌های زیادی مواجه شد.”

استودیوی بازی‌سازی Lionhead در سال 1996 توسط «پیتر مولینیو» (Peter Molyneux) تاسیس شد. مولینیو یکی از صاحب سبک‌های صنعت بازی‌های کامپیوتری به شمار می‌رود که عنوان‌های مختلفی مانند Black & White و Fable را خلق کرده. مایکروسافت این استودیو را در سال 2006 خرید.

هنوز مشخص نیست که آینده‌ی مجموعه بازی‌های Fable چه خواهد شد. امیدواریم که مایکروسافت استودیوی دیگری را برای ساخت دنباله‌ی این بازیدر نظر داشته باشد.

منبع: دیجی کالا مگ

‌‌‌‌‌