مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آمازون با پلتفرم ویدیو کنفرانس Chime خود، اسکایپ را هدف قرار داده است

b58611f4 c216 433a 97f1 87be44bb4bb1

وقتی صحبت از پلتفرم های ویدیو کنفرانس می شود، قطعاً نام دو شرکت مایکروسافت و سیسکو بیشتر از همه خودنمایی می کند. هرچند به نظر می رسد که آمازون هم قصد دارد به این صنعت ورود پیدا کند؛ چرا که این شرکت از پلتفرم ویدیو کنفرانس خود موسوم به Chime رونمایی کرده است.

بد نیست بدانید که این پلتفرم به عنوان بخشی از خدمات تحت وب آمازون که به صورت مخفف با عنوان AWS شناخته می شوند، به حساب می آید. آمازون، Chime را اینطور توصیف می کند:

یک سرویس ارتباطی که می تواند ملاقات های آنلاین را در اپلیکیشنی امن که که کار با آن ساده است و شما می توانید به آن اعتماد کنید، برگزار کند. آمازون Chime در تمامی دستگاه های شما به صورت یکپارچه کار می کند تا شما در لحظه به آن متصل باشید. شما می توانید از این پلتفرم برای برگزاری جلسات آنلاین، ویدیو کنفرانس، تماس، چت، و هم چنین به اشتراک گذاری محتوا در داخل یا بیرون از سازمان کاری خود استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از آمازون Chime به صورت مفید از هرکجا که هستید، کار کنید.

ضمناً پلتفرم ویدیو کنفرانس مایکروسافت قادر به اجرا در محیط های مختلف همچون دسکتاپ و موبایل است. در نتیجه کاربران می توانند از طرق مختلف و هرجایی که هستند، حتی اگر پشت میز کامپیوترشان نباشند نیز به Chime بپیوندند.

آمازون هم چنین بر نکات مثبت و قابلیت های منحصر به فرد Chime تاکید فراوانی دارد؛ چرا که این پلتفرم می تواند کارهای مختلفی را در کنار ویدیو کنفرانس انجام دهد، برای مثال امکان چت، به اشتراک گذاری صفحه، به اشتراک گذاری فایل و موارد دیگر. بنابراین کاربران برای انجام اینچنین کارها نیازی به ترک کردن ویدیو کنفرانس نخواهند داشت. این پلتفرم برای دانلود در دسترس است، اما نسخه های پلاس و پرو آن برای کاربرانی که به امکانات بیشتری نیاز دارند، رایگان نیستند.

منبع: تک شات