اخبار آی فون, اخبار اپل, حواشی اپل

پیش فروش آیفون 6 در چین مرز 20 میلیونی را رد کرد

پیش فروش آیفون 6 در چین مرز 20 میلیونی را رد کرد

به نظر می رسد آیفون ۶ در این کشور غوغایی به پا خواهد کرد. MacRumors گزارش کرده که نزدیک به ۲۰ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ اکتبر در چین پیش فروش شده است.

طبق این گزارش که از سوی سایت QQ منتشر شده، بیش از ۱۰ میلیون از این میزان به سه اپراتور موبایلی اصلی این کشور یعنی China Mobile ،China Unicom و China Telecom سفارش داده شده و ۹٫۵ میلیون پیش فروش از طریق سایت های JD.com و Chinese e-commerce انجام شده است.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد کمی در این گزارشات اغراق شده است. چرا که اگر میزان پیش فروش ها واقعا تا به این حد بود، اپل تا به حال گزارشی رسمی به این مناسبت منتشر کرده بود.

اگر صحت این آمار و ارقام تایید شود باید گفت چین واقعا بازار مطلوبی برای اپل است. زمانی که اپل پیش فروش آیفون های جدید را در آمریکا و چند کشور دیگر آغاز کرد، ۴ میلیون آیفون طی همین بازه زمانی به فروش رفت و البته فروش هفته اول عرضه نیز تا ۱۰ میلیون دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس رکورد زد. اما اعدادی که از چین به گوش میرسد چند برابر بیشتر به نظر می رسند.

تحلیلگران انتظار دارند اپل تقریبا ۵۹ میلیون دستگاه آیفون جدید را در فصل چهارم سال جاری میلادی به فروش برساند. اما با آمارهای پیش فروش این محصولات در چین، اپل ممکن است در یک سوم زمان پیش بینی شده به عدد ۵۹ میلیون دستگاه برسد.

اپل در روزهای باقیمانده از ماه اکتبر، آیفون های جدید را در ۳۶ کشور دیگر از قاره های آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و همینطور کشورهایی از خاورمیانه عرضه می کند. کشورهای چین، هند و موناکو در ۱۷ اکتبر آیفون های جدید را در فروشگاه های آنلاین و آفلاین مربوطه خواهند دید.

 

 

 

 

فروشگاه محصولات اپل  آریا اپل عرضه کننده محصولات اپل ، لوازم جانبی برای اپل ، فروشگاه اپل با بهترین و مطمئن ترین قیمت محصولات اپل شامل : قیمت اپل ، قیمت مک بوک ، قیمت مک پرو ، قیمت ایفون ، قیمت آیپد ، قیمت آیپاد ، قیمت آیپد ایر، قیمت MAC BOOK

منبع : digiato.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.