اخبار اپل, محصولات جدید اپل, نو آوری های اپل

آیفون ۶ با ۲ سایز صفحه نمایش معرفی شد

همانطور که پیشبینی می شد، اپل در مراسم معرفی محصولات جدید اش آیفون ۶ را در دو سایز صفحه نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچ معرفی کرد. اما مدل بزرگتر با نام iPhone 6 Plus معرفی شد.

از نظر ظاهری باید گفت تصاویر لو رفته پیشین کاملا صحیح بوده و اپل از نظر ظاهری آیفون را دستخوش تغییراتی کرده و لبه ها نرم تر شده است.

DSC_4459

رزولوشن صفحه نمایش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به ترتیب ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و هر کدام به ترتیب نسبت به قبل ۳۸ و ۱۸۵ درصد بزرگ تر شده اند.  آیفون کوچک تر دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است که رزولوشن آن Retina HD نام گرفته که نسل جدید رتینا است.

این دستگاه نسبت به قبل نازک تر شده و به ضخامت فقط ۶.۹ میلیمتری رسیده. پردازنده آیفون ۶ از نوع A8 که یک پردازنده ۶۴ بیتی است و نسبت به نسل قبلی یعنی A7 حدود ۲۵ درصد سریع تر شده و تا ۵۰ درصد بهره وری بهتری خواهد داشت.

DSC_4563

باتری آیفون ۶ نسبت به قبل هم قدرتمند تر شده و شما با این دستگاه می توانید تا ۱۴ ساعت مکالمه تحت شبکه مخابراتی ۳جی داشته باشید. همچنین این باتری تا ۱۰ روز به صورت Standby دوام خواهد آورد.

همچنین در آیفون ۶، نسل بعدی چیپ حرکتی اپل، M8 استفاده شده که به کاربر تجربه بهتری در بازی ها و اپلیکیشن های مربوط به درک حرکت خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.