اخبار آی فون, اخبار اپل, حواشی اپل

آیفون 6 همچنان از نوت 4 در بنچمارک‌های اولیه پیشتاز است

آیفون 6 همچنان از نوت 4 در بنچمارک‌های اولیه پیشتاز است
اولین بنچمارک‌هایی که از گلکسی نوت ۴ موجود در کره منتشر شده، نشان دهنده این موضوع است که این دستگاه قدرت عملکردی بهتر از دیگر دستگاه‌های اندرویدی دارد، اما آخرین غول سامسونگ هنوز در پشت رقبای اصلی خود یعنی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در زمینه عملکرد عقب افتاده است.در ادامه با زومیت همراه باشید تا بیشتر درباره مقایسه قدرت عملکرد دو دستگاه نوت ۴ و آیفون ۶ صحبت کنیم.
سایت فون‌ آرنا به مقایسه امتیاز‌هایی که گلکسی نوت۴ (نسخه اکسینوس) و آیفون ۶ در بنچمارک‌های مختلف کسب کرده‌اند، پرداخته است. نتیجه مقایسه انجام شده نشان دهنده کسب امتیاز بیشتر دستگاه ساخت اپل در بسیاری از آزمایش‌ها است.با اینکه آیفون ۶ تنها از یک پردازنده دو هسته‌ای بهره می‌برد اما در آزمایش‌های Sunspider ،Geekbench 3.2 single-core ،GFXBench T-Rex ،3D Mark Ice Storm Unlimited توانسته امتیاز بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۴ سامسونگ بدست آورد. البته نوت ۴ در آزمایش‌های Geekbench 3.2 multi-core و 3D Mark Ice Storm Unlimited Ice Storm تقریبا توانسته به امتیاز آیفون دست یابد. همچنین نوت ۴ توانسته در دو آزمایش Browsermark و 3D Mark Physics آیفون ۶اپل را شکست بدهد.
iphone 6-is-betterجالب است بدانید که گلکسی نوت ۴، رقیب آیفون ۶ در این آزمایش، به پردازنده ۸ هسته‌ای اکسینوس 5433 و پردازنده گرافیکی Mail T-760 که در آسیا به فروش می‌رسد، مجهز بوده است. نسخه کوالکام این دستگاه تا چند هفته دیگر در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد و این دستگاه احتمالا عملکرد بهتری از خود در رقابت با آیفون ۶ اپل بر جای خواهد گذاشت.در هیمن حال تست‌های بنچمارک و آزمایش‌های سرعت از دو دستگاه آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهند که هر دو مدل‌ آیفون ۶ می‌توانند عملکردی بهتر از هر دستگاه حاضر برای رقابت نشان دهند، البته که نوت ۴ در بین این دستگاه‌ها نیست.۱. آزمایش  Sunspider resultsامتیاز آیفون ۶: ۳۵۳.۴galaxy-note-4-vs-iphone-6-plus-benchmarks-1۲. آزمایش Geekbench 3.2 single-coreامتیاز آیفون ۶: ۱۶۳۰galaxy-note-4-vs-iphone-6-plus-benchmarks-2۳. آزمایش Geekbench 3.2 multi-coreامتیاز آیفون ۶: ۲۹۲۷galaxy-note-4-vs-iphone-6-plus-benchmarks-3۴. Browsermarkامتیاز آیفون ۶: ۱۲۳۲Browsermark۵. GFXBench T-Rex resultsامتیاز آیفون ۶ با صفحه روشن ۲۸۷۳ و با صفحه خاموش ۲۳۸۴GFXBench-T-Rex-results۶. 3D Mark Ice Storm Unlimitedامتیاز‌های آیفون ۶: Ice Storm=۱۷۵۴۰ ،Graphics= ۲۲۹۵۴ ،Physics= ۹۶۰۸، ذکر این نکته نیز لازم است که در هنگام اجرای این آزمایش آیفون ۶ به iOS 8 ارتقا پیدا نکرده و ممکن است با ارتقا به iOS 8 نتیجه این آزمایش متفاوت باشد.3D-Mark-Ice-Storm-Unlimited

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.