اخبار آی فون, اخبار اپل, اخبار برندها, اخبار تبلت, اخبار فناوری و IT, اخبار موبایل, حواشی اپل, محصولات جدید اپل, نو آوری های اپل

مهمترین و جدیدترین محصولات اپل در مراسم Hey Siri معرفی و ارائه شد

lazy

اپل دیروز مراسمی را با عنوان Hey Siri برگزار کرد که طی آن از محصولات جدیدی نظیر آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید تمامی این محصولات را با توضیحات مشاهده کنید:

d65ce46fdda9a38628c2e17f339ee53e_XL

آیفون 6s پلاس اپل معرفی شد؛ نمایشگر 5.5 اینچی، دوربین 12 مگا پیکسلی و فناوری فورس تاچ

طبق برنامه‌ریزی قبلی دیشب کمپانی اپل از جدیدترین آیفون‌های خود یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در شهر سان فرانسیسکو رونمایی کرد. هر دو گوشی را باید نسل جدید پرچمداران  اپل بدانیم که نسبت به نسخه‌ی قبلی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. آیفون ۶ اس پلاس همچنان از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد.

کوپرتینونشین‌ها از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس مجهز به پردازنده‌ی A9 و فناوری فورس‌تاچ رونمایی کرد. مشخصات فنی هر دو گوشی تا حدود زیادی یکسان است؛ با این تفاوت که آیفون ۶ اس پلاس به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز شده است.

آیفون ۶ اس پلاس را باید نسل جدید آیفون ۶ پلاس بدانیم که برای طرفداران گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ تولید شده است. این گوشی در رنگ جدید رز گلد نیز عرضه می‌شود. اپل در آیفون‌های جدید از فناوری فورس تاچ و یک فناوری جدید با نام 3D Touch نیز بهره گرفته و علاوه بر این از آلیاژ جدیدی نیز استفاده کرده است. به لطف وجود فورس تاچ، آیفون به ژست‌های جدید Peek و Pop و موتور تپتیک مجهز شده است.

بر اساس ادعای اپل پردازنده‌ی A8 در آیفون‌های جدید ۷۰ درصد سریع‌تر بوده و ۹۰ درصد قدرت گرافیکی آن‌ها افزایش یافته است. پردازنده دوربین آیفون ۶ اس همیشه فعال است؛ سنسور آیفون‌های جدید ۱۲ مگا پیکسلی بوده و به قابلیت‌های جدید از جمله Emergency Selfie مجهز شده است. در دوربین آیفون‌های جدید اتوفوکوس دقت بیشتری دارد و عکس‌هایی با رنگ قدرتمند و دقت بالا ثبت می‌کند. به واسطه‌ی دوربین جدید می‌توان ویدئوهای 4k ضبط کرد. لنز دوربین سلفی هم ۵ مگا پیکسل است.در این دوربین سلفی قابلیت جدیدی با نام رتینا فلش ارائه شده است؛ رتینا فلش قابلیتی است که روشنایی نمایشگر را سه برابر افزایش می‌دهد تا بتوانید سلفی های بهتری از خود بگیرید. اپل همچنین از فناوری جدیدی به نام 3D Touch رونمایی کرد که در آن «چندلمسی» وارد نسل جدید خود می‌شود.

LTE در آیفون‌های جدید با ۲۳ باند دو برابر سریع‌تر شده است. اپل حال به فکر مهاجرت کاربران اندرویدی است و از این‌رو شما می‌توانید تلفن اندرویدی‌تان را برای بازیافت تحویل اپل استورها بدهید و یک آیفون بخرید. آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس در ۲۵ نوامبر روانه بازار می‌شوند. iOS 9 از هفته آینده منتشر خواهد شد.

 

آیپد پرو اپل به طور رسمی معرفی شد؛ صفحه نمایش 12.9 اینچی با قلم استایلوس و صفحه کلید اختصاصی

fast_wireless_large

اپل دقایقی پیش در جریان کنفرانس خود تبلت جدیدی با نام آیپد پرو را معرفی کرد. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی بوده که ۵.۹ میلیون پیکسل را در خود جا داده (در واقع رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسلی دارد)  و دارای قلم استایلوس اختصاصی و صفحه کلید است. این تبلت از پردازنده‌ی جدید A9X جدید اپل بهره برده و دارای چهار اسپیکر استریو است.

اپل مدعی است پردازنده‌ی مورد استفاده در این تبلت از ۸۰ درصد لپ‌تاپ‌ها سریع‌تر بوده و پردازنده‌ی گرافیکی آن از ۹۰ درصد لپ‌تاپ‌ها قدرت بیشتری دارد.

قلم این تبلت، Apple Pencil نام داشته و مانند قلم استایلوس مورد استفاده در سرفیس پرو، حتی با وجود لمس دست توسط صفحه نمایش نیز می‌توان با آن همانند یک قلم واقعی کار کرد. این قلم ۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

صفحه کلید این تبلت نیز توسط داک خاصی به آن متصل می‌شود و توسط آن داک تبلت و صفحه کلید با یکدیگر تبادل داده می‌کنند. صفحه کلید آیپد پرو با قیمت ۱۶۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

gh

 

تبلت جدید و غول پیکر کوپرتینویی‌ها تنها ۷۱۲ گرم وزن داشته و ضخامتی معادل ۶.۹ میلی‌متر دارد.

آیپد پرو نسخه‌ی وای‌فای با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که به عنوان نسخه‌ی پایه است، ۷۹۹ دلار قیمت داشته و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۹۴۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. به علاوه نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیپد پرو با قابلیت پشتیبانی از اینترنت LTE قیمتی ۱۰۷۹ دلاری خواهد داشت و کمی ارزان‌تر از نسخه‌ی پایه‌ی مک‌بوک رتینا خواهد بود.

همچنین مایکروسافت برای این تبلت نرم‌افزار آفیس را ارائه کرده است تا قدمی بزرگ برای حکمرانی این نرم‌افزار در دنیای تبلت‌ها بردارد.

آیپد پرو در سه رنگ طلائی، نقره‌ای و خاکستری آبان ماه امسال عرضه خواهد شد.

 

اپل از نسل چهارم اپل تی‌وی رونمایی کرد

Apple_iTV

اپل در این کنفرانس ، نسل جدید اپل تی‌وی را نیز معرفی کرد. این دستگاه در نسل جدید خود با تمرکز بر جلب نظر گیمر‌ها توسعه یافته است و از امکانات جدید زیادی بهره می برد.

اپل زمان زیادی صرف توسعه‌ی نسل چهارم اپل تی‌وی کرده است. رابط کاربری این دستگاه تفاوت زیادی با نمونه‌ی قبلی نکرده و فقط رنگ پس‌زمینه از مشکی به رنگ سفید تغییر کرده است. اما بزرگترین تغییر ایجاد شده مربوط به کنترلر لمسی جدید اپل تی‌وی است. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، اپل تمرکز خود را روی بخش بازی‌های اپل تی‌وی متمرکز کرده است. حال شما فقط کافی است تا کنترل جدید را بچرخانید تا به بتوانید از آن به عنوان گیم‌پد استفاده کنید.  می‌توانید از اپ‌استور اقدام به دانلود بازی‌های مورد علاقه‌ی خود بکنید. هم‌چنین می‌توانید با لمس قسمت لمسی کنترل، ویدیو‌ها را جلو و عقب ببرید.

Apple_iTV_2

این ریموت به سنسور‌های ژیروسکوپ و شتاب‌سنج مجهز است و بعد از هر شارژ تا ۳ ماه می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد از آن بهره ببرید. می‌توانید از این ریموت در بازی‌ها استفاده کنید؛ همانند کنترلر‌های کنسول نینتندو.

در نسل جدید اپل تی‌وی می توانید از سیری کمک بگیرید و از وی بخواهید قسمت خاصی از یک سریال را برایتان پخش کند و یا به دنبال فیلم خاصی با بازیگر مورد علاقه‌تان بگردد. سیری هم چنین توانایی نمایش نتایج مسابقات مورد نظر یا پخش موسیقی را نیز دارد.

apple-tv-os

نسل چهارم اپل تی‌وی از پردازنده‌ی A8 در کنار بلوتوث نسخه‌ی ۴ و Wifi و هم‌چنین خروجی‌های HDMI و اینترنت بهره می‌برد.  این دستگاه از اواخر اکتبر با قیمت ۱۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت و ۱۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت در دسترس خواهد بود.

apple-tv-price

آیپد مینی ۴

آیپد مینی 4 معرفی شد؛ آیپد ایر 2 در قالبی کوچک

ea8830d979043333e81e5ae122bb1a53_XL

 

اپل در این کنفرانس آیپد مینی ۴ را به طور رسمی معرفی کرد. این تبلت مشخصاتی کاملا مشابه با آیپد ایر ۲ داشته، ولی ابعاد صفحه‌نمایش آن ۷.۹ اینچ است.

اپل در جریان کنفرانس امروز خود از تبلت جدید ۷.۹ اینچی خود با نام ایپد مینی ۴ پرده برداشت. این تبلت مشخصاتی مشابه با آیپد ایر ۲ را در خود جا داده است و تنها ۲۹۵ گرم وزن دارد.

آیپد مینی ۴ با قیمت ۳۹۹ دلاری به فروش خواهد رسید. اپل همزمان با عرضه‌ی این تبلت قیمت آیپد مینی ۲ را کاهش داده و به ۲۶۹ دلار رساند.

 

 

و شمار دیگری از فناوری‌های به کار رفته در محصولات خود رونمایی کرد. از جمله‌ی تغییرات در آیفون‌های جدید این کمپانی باید به بهره‌گیری از فناوری جدید 3D Touch Display در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. آیپد پرو ۱۲.۹ اینجی اپل نیز بالاخره پس از دو سال انتشار انواع شایعات و اخبار معرفی شد تا اپل برخلاف نظر استیو جابز قلم استایلوس خود را با عنوان پنسیل در کنار یک کاور کیبورد برای آیپد پرو ارائه کند.

بخ دیگری از کنفرانس اپل مربوط به اعلام همکاری با هرمس بود که شامل تولید بند‌های جدید برای اپل واچ در کنار طراحی واچ فیس هرمس است.

مطالب مرتبط