مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بسته الحاقی جدید COD: Infinite Warfare منتشر شد

cod infinite warfare

چندی پیش کمپانی نامدار اکتیویژن بسته الحاقی Continuum بازی Call Of Duty: Infinite Warfare را به صورت انحصاری محدود برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر کرد. در حال حاضر، این بسته الحاقی جدید بر روی کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴۴ منتشر شده و بزودی در اختیار دارندگان پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه شخصی قرار خواهند گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بازی پرفروش و فوق محبوب Call of Duty: Infinite Warfare با انتشار بسته الحاقی جدید تحت عنوان Continuum گسترش یافت! همان طور که اطلاع دارید، به دلیل همکاری و قرارداد چند ساله میان دو شرکت بزرگ سونی و اکتیویژن، این بسته گسترش دهنده در ابتدا بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. به لطف این همکاری، تمامی بسته های الحاقی بازی کال اف دیوتی اینیفینت وارفر در ابتدا برای کنسول PS4 منتشر می شوند و حدودا بعد از گذشت یک ماه از انتشار آن، به دست بازیکنان دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی خواهد رسید.

دی ال سی Continuum شامل چهار نقشه در بخش مولتی پلیر (چند نفره) به نام های Turista، Scrap، Archive و Excess و همچنین Shaolin Shuffle Zombies است. تقشه جدید بخش زامبی بازی، بازیکنان را به شهر نیویورک و دهه ۷۰ می برد. جایی که مملو از زامبی های خشن است که برای حفظ جان خود، باید تلاش و بازهم تلاش کنید. همچنین حضور بازیگران مشهور سینما از جمله پم گریر (بازیگر فیلم جنایی Jackie Brown – محصول سال ۱۹۹۷ کوئنتین تارانتینو)، پاول روبنز، ست گرین، جی فرو و سشیر زاماتا در این نقشه جدید، جذابیت بازی را دو چندان می کند و دلگرمی خوبی برای مبارزه با زامبی ها به شمار می رود.

در صورتی که نسخه سیزن پس (DLC Pass) بازی Call of Duty: Infinite Warfare را خریداری کرده باشید، این بسته الحاقی و سایر بسته ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در حال حاضر دی ال سی پس بازی مذکور با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و استیم به فروش می رسند. حال اگر سیزن پس بازی را خریداری نکرده اید و خواهان تجربه بسته الحاقی Continuum هستید، کافیست به فروشگاه های فوق مراجعه کرده و به صورت جداگانه و با پرداخت ۱۴٫۹۹ دلار، به بازیکنان این دی ال سی ملحق شوید. هم اکنون دو بسته الحاقی جدید دیگر بازی Call of Duty: Infinite Warfare توسط سازندگان و استودیوی اینیفینت وارد در حال توسعه و ساخت می باشد که قیمت هر کدام از آن ها، ۱۴٫۹۹ دلار خواهد بود.

شایان به ذکر است تاریخ انتشار دقیق دی ال سی Continuum بازی Call of Duty: Infinite Warfare برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی اعلام نشده است. با توجه به سابقه گذشته، بازیکنان این دو پلتفرم برای دریافت دی ال سی Continuum، باید یک ماهی صبر کنند.

علاوه بر انتشار بسته الحاقی Continuum بازی کال اف دیوتی اینیفینت وارفر بر روی کنسول پلی استیشن ۴، سازندگان بروز رسانی جدیدی را برای تمامی نسخه های بازی عرضه کردند. این بروز رسانی که با شماره ۱٫۱۴ شناخته می شود، باعث رفع مشکلات و بهبود گیم پلی و پایداری بازی خواهد شد. توجه داشته باشید که هفته گذشته (در روز ۱۱ آوریل مصادف با ۲۲ فروردین ماه)، کمپانی اکتیویژن بروز رسانی شماره ۱٫۱۳ بازی را در اختیار تمامی کاربران خود قرار داد که ویژگی مهم این بروز رسانی، دو برابر شدن XP ها بود. در زیر، می توانید لیست بخشی از تغییرات بروز رسانی شماره ۱٫۱۴ بازی Call of Duty: Infinite Warfare را مشاهده کنید.

تغییرات کلی و عمومی:

  • تنظیمات VPR
  • افزایش استحکام شلیک تفنگ ها
  • بهبود تنظیمات صدمه و آسیب
  • رفع باگ پرش دوم ضربه نشانگر
  • کاهش زمان تعویض خشاب اسلحه ها
  • بهبود و رفع باگ های موجود در نقشه ها
  • و…

در سایر خبرهای پیرامون سری کال اف دیوتی آورده شده که نسخه جدید این مجموعه به ریشه های اصلی خود بازخواهد گشت و بازیکنان از شر جنگ های آینده و تخیلی نجات خواهند یافت. در ماه گذشته میلادی، رسانه ای اقدام به انتشار تصویری از نسخه جدید بازی Call Of Duty کرد که در این تصویر، نام بازی به چشم دیده می شد. بنا به این تصویر، نام نسخه جدید این مجموعه، Call Of Duty: WWII نام دارد که روایت گر جنگ جهانی دوم خواهد بود. به نظر می رسد کمپانی اکتیویژن تحت تاثیر فروش و محبوبیت بازی بتلفیلد ۱ قرار گرفته و دیگر از ساخت بازی های علمی و تخیلی دست برمی دارد. در شایعه ای دیگر گفته شده که نسخه جدید بازی کال اف دیوتی توسط استودیوی اسلج‌ همر گیمز (خالق دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Advanced Warfare) در حال توسعه می باشد.

اگرچه هنوز بازی Call of Duty: WWII وجود خارجی ندارد، اما تاریخ انتشار این بازی نیز لو رفته است. چند روز گذشته وب سایت وب سایتچارلی اینتل (Charlie Intel) با انتشار پوستری، تاریخ انتشار بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم را  ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ اعلام کرد. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

منبع: کلیک