مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

برای نصب بازی Destiny 2 به حافظه قابل‌توجهی در سیستم‌ خود احتیاج خواهید داشت

destiny2

نزدیک به یک هفته پیش، اعلام شد که بازی Destiny 2 برای در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و هم‌چنین، Bungie تصمیم دارد تا این بازی را برای اولین‌بار برای رایانه‌های شخصی ارائه دهد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که بازی Destiny 2 یک چالش جدی را برای کاربران به وجود خواهد آورد زیرا برای نصب آن، حداقل باید 68 گیگابایت از حافظه سیستم شما خالی باشد.

وب‌سایت FPSPOINT+ مدعی است که حداقل حافظه لازم برای بازی Destiny 2 نزدیک به 68 گیگابایت خواهد بود و به احتمال زیاد، این تمامی حافظه‌ای که سیستم‌ شما برای اجرای Destiny 2 به آن احتیاج دارد، نیست زیرا ممکن است در روز اول عرضه، یک Patch چند گیگابایتی برای بازی منتشر شود.

برای افرادی که تصمیم دارند تا بازی Destiny 2 را برای یک مدت طولانی در سیستم خود نگه‌ دارند، باید گفت که به فضای خالی بیشتری در سیستم‌ خود احتیاج خواهید داشت زیرا استودیوی سازنده پس از انتشار این بازی، محتوای بیشتری را برای Destiny 2 منتشر خواهد کرد که فضای بیشتری را طلب خواهد نمود.

 استودیو Bungie، بازی Destiny 2 را در حال‌حاضر برای پیش‌خرید برای رایانه‌های شخصی، کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 سونی در دسترس قرار داده است و همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، نسخه اول آن هیچ‌گاه برای رایانه‌های شخصی و پلت‌فرم ویندوز ارائه نشده است. استودیو سازنده تایید نموده است که بازی Destiny 2 را در تاریخ 8 سپتامبر 2017 (17 شهریور 1396) برای پلت‌فرم‌های ذکر شده منتشر خواهد کرد.

منبع: شهرسخت افزار