مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوگل 9 واچ فیس جدید را برای پلتفرم پوشیدنی اندروید ارائه کرد

saat.jpg5

اگر شما هم در زمره دارندگان ساعت های هوشمند مبتنی بر پلتفرم پوشیدنی اندروید هستید (فارغ از نام سازنده آن)، باید بدانید 9 واچ فیس جدید از سوی برندهای مطرح حوزه مد برایتان ارائه شده اند (البته برخی از این برندها کمتر شناخته شده اند و ممکن است که تابحال نامشان را نشنیده باشید).

saat.jpg2

این واچ فیس ها طیف گسترده ای را در بر می گیرند و ساده ترین و در عین حال پر زرق و برق ترین طرح را می توانید در میان آنها ببیند. اسامی اعلام شده برای آنها نیز به این شرح است: Ted Baker، Melissa Joy Manning، Vivienne Tam، Nicole Miller،  Y-3, Mango، Harajuku Kawaii!، Zoe Jordan و ASICS.

saat.jpg1

این 9 عدد واچ فیس هم اکنون از طریق گوگل پلی قابل دانلود هستند و آنطور که گوگل اعلام کرده، کاربران آیفون نیز از روزهای آینده قادر خواهند بود آنها را در اپ Android Wear خود مشاهده نمایند.

saat

گفتنی است که تا به امروز بیش از 10 ساعت هوشمند مبتنی بر پلتفرم پوشیدنی اندروید ارائه شده است که از جمله جدیدترین هایشان می توان به Moto Sport، ذن واچ 2 ایسوس، Tag Heuer Connected، Fossil Q Founder و واچ اربن 2 محصول الجی اشاره نمود (که اخیرا تولید آن متوقف شده است).

saat.jpg8

saat.jpg7

saat.jpg6

saat.jpg5

 

saat.jpg3

saat.jpg4