مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

درخواست HMD از FCC برای تغییر شماره مدل نوکیا 9 و حذف نسخه ی با 4 گیگابایت رم

3a111e1a7156034241bb10fb252f2493 XL

بر اساس گزارشاتی که مدت هاست در حال انتشار هستند، پرچمدار آینده ی برند نوکیا و کمپانی HMD Global، نوکیا 9 نام خواهد داشت. این گوشی که اسناد و اطلاعات مختلفی از آن منتشر شده گواهی FCC ( کمیسیون ارتباطات فدرال ) را از قبل دریافت کرده است اما اکنون اسناد جدید FCC نشان میدهد که نوکیا 9 را که با شماره مدل TA-1004 تاکنون میشناخته ایم، از این پس باید آن را با شماره مدل TA-1012 شناسایی کنیم. در نامه ای به FCC، کمپانی اچ ام دی درخواست تغییر شماره مدل این دستگاه را کرده است. همان طور که میدانید اچ ام دی حق استفاده از برند نوکیا را بر روی دستگاه های خود دارد.

تست های مختلفی توسط بنچمارک گیک بنچ از پرچمدار نوکیا منتشر شده است و بر اساس آنها، نوکیا 9 در نسخه های مختلفی از نظر حافظه ی رم وارد بازار خواهد شد. این گوشی در گیک بنچ با رم 6 و 8 گیگابایت خودنمایی کرده است اما دیگر تست گیک بنچ حاکی از این داشت که نوکیا 9 با شماره مدل TA-1004، به 4 گیگابایت رم مجهز است و اچ ام دی درخواست حذف این مدل را از FCC کرده است. این طور که به نظر میرسد اچ ام دی گلوبال قصد دارد نسخه ی 4 گیگابایتی نوکیا 9 را کنسل کند تا این پرچمدار احتمالا در همان نسخه های 6 یا 8 گیگابایتی وارد بازار شود.

نوکیا 9 احتمالا به نمایشگری 5.3 اینچی با رزولوشن QHD مجهز خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه را یک ماژول دوگانه تشکیل خواهد داد که از ترکیب دو سنسور 13 مگاپیکسلی به دست آمده است. اطلاعاتی که تاکنون در مورد پرچمدار نسل بعد نوکیا به دست آمده چندان زیاد و موثق نیستند اما قطعا در آینده ی نزدیک شاهد اطلاعات بیشتری از این دستگاه خواهیم بود.

منبع: سخت افزارمگ