مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پیش فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کره جنوبی از پیش فروش گلکسی اس 7 و نوت 7 پیشی گرفت

d7dc6e02 b29f 416f b8dd 8e5b2fdc6feb

اگر مشکلات مربوط به باتری را ندیده بگیریم، باید اذعان کرد که گلکسی نوت 7 فبلت خوب و قابل توجهی بود و توانست پیش خرید قابل توجهی را به ثبت رسانده و در آن زمان رکورد پیش خرید را در کره جنوبی به نام خود کند. اما بنا بر گزارش منابع، این رکورد به تازگی شکسته شده است.
اگر بتوان به این منابع اطمینان کرد، تا روز گذشته در کره جنوبی تعداد 550 هزار سفارش پیش خرید برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به ثبت رسیده بود. این تعداد پیش خرید در مدت فقط دو روز پس از آغاز پیش خرید این گوشی ها انجام شده است. این تعداد نسبت به پیش خرید ثبت شده برای نوت 7 به تعداد 150 هزار سفارش بیشتر است و 5.5 برابر پیش خریدی است که گلکسی اس 7 موفق به دریافت آن شد.
این میزان پیش خرید احتمالا به دلیل پیش بینی تقاضای بالا برای این گوشی و همچنین آغاز پیش فروش توسط خرده فروشی ها بوده است. بعلاوه، سه اپراتور برتر کره جنوبی نیز تبلیغات گسترده ای را برای این گوشی آغاز کرده اند که قطعا در این افزایش پیش خرید نقش داشته است.
اما باید به خاطر داشت که گرچه عملکرد گلکسی اس 8 در کره جنوبی بسیار خوب است، اما سامسونگ نمی تواند انتظار استقبال مشابهی را در بازارهای غربی داشته باشد. اما باید تا زمان عرضه گلکسی اس 8 در این بازارها در تاریخ 21 آوریل، اول اردیبهشت منتظر بمانیم.

منبع: تک شات