مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیائومی می بند 2 جایزه Red Dot Design 2017 را ربود

01e0e3dd 975a 4de4 9885 75dd4837bca7

به گزارش Gizchina، دستبند Mi Band 2 شیائومی توانست جایزه Red Dot Design 2017 را از آن خود کند. این جایزه بیش از نیم قرن است که از طرف مرکز طراحی Nordrhein Westfalen در شهر اسن آلمان به پاس تولید محصولات برخوردار از طراحی نوآورانه و با کیفیت اعطا می شود. حالا به نظر می رسد این مرکز طراحی در کشور آلمان از میان هزاران محصول ثبت نامی در سال جاری به می بند 2 شیائومی رای داده، و شیائومی جایزه خود را رسماً در ماه جولای دریافت خواهد کرد. تاریخ مراسم اهدای جایزه متعاقباً اعلام خواهد شد.
این کمپانی چینی، اعلام کرد که نسخه ویژه محدودی از می بند 2 را در گرامیداشت این مناسبت عرضه خواهد کرد. این مدل از لوگوی رد دات دیزاین بر روی دکمه تاچ این دستبند برخوردار خواهد بود. این لوگو همچنین بر روی نمایشگر این پایشگر سلامتی در هنگام بوت شدن نمایش داده می شود. هنوز مشخص نیست آیا این نسخه ویژه عرضه تجاری خواهد داشت یا مشتریانی خاص مجاز به پیش خرید آن هستند. انتظار می رود اطلاعات بیشتر در این خصوص به زودی منتشر شود. آنچه قطعی است این که این نسخه ویژه از می بند 2 نیز همانند سایر برندگان این جایزه در موزه رد دات دیزاین در شهر اسن به نمایش گذاشته خواهد شد. بعضی منابع آگاه به Gizchina گفته اند که شیائومی نیز این نسخه ویژه را با هدف نمایش در این موزه در آلمان و همچنین در موزه ای در تایپه تولید خواهد کرد.
شیائومی می بند 2 را در اواسط سال 2016 معرفی کرد که با استقبال خوبی از طرف منتقدان و مصرف کنندگان روبرو شد. این دستبند از نمایشگر اولد 0.42 اینچی و گواهینامه IP67 برخوردار است و بنابراین در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم است. این دستبند 19 گرم وزن دارد و برای همراهی کاربران در فعالیت های فیتنس طراحی شده و با تمام دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت و بالاتر برخوردار باشند همخوانی دارد. انتظار می رود شیائومی امسال نیز از گجت های پوشیدنی جدیدی رونمایی کند.

منبع: تک شات