مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مدیرعامل شیائومی زمان معرفی اسمارت‌فون می 6 را اعلام کرد

xiaomi mi 6

لی جون، مرد شماره یک کمپانی شیائومی، روز گذشته در یک ویدیوی پخش زنده از تصمیم این کمپانی چینی برای معرفی اسمارت فون می 6 در ماه آوریل خبر داد.

شیائومی که چند سالیست خود را به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران بازار گوشی های هوشمند در جهان معرفی کرده و اخیراً نیز با عرضه دستگاه ها و گجت های مختلف، دامنه فعالیت خود در بازار را توسعه داده، قصد دارد تا در سال 2017، کارنامه به مراتب بهتری از سال های قبل را بر جای بگذارد و رقابتی نفس گیر را با شرکت هایی همچون هوآوی، اپل و سامسونگ آغاز کند.

این شرکت چینی، برای دستیابی به این هدف بزرگ، قصد دارد تا در 11 آوریل مصادف با 22 فروردین، از پرچمدار امسال خود که می 6 نام خواهد داشت، رونمایی کند. اسمارت فونی که به جدیدترین تراشه های سخت افزاری دنیا مجهز خواهد بود و قرار است به عنوان رقبای جدید گلکسی اس 8 و آیفون 8 روانه بازار شود.

تا به امروز خبرها و شایعات زیادی در خصوص مشخصات و ویژگی های این گوشی به بیرون درز کرده است که با استناد به این اطلاعات، می توان گفت که می 6 از مشخصات زیر برخوردار خواهد بود:

 

صفحه نمایش 5.15 اینچی فول اچ دی

رم 4 و 6 گیگابایتی

حافظه داخلی، 32، 64 و 128 گیگابایتی

پردازنده اسنپدراگون 835

دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی

دروبین سلفی 8 مگاپیکسلی

باتری 3200 میلی آمپر ساعتی

سیستم عامل اندروید 7 نوقا

 

ناگفته نماند که به ادعای برخی منابع خبری، شیائومی در این مراسم از مدل پلاس این گوشی نیز که می 6 پلاس نام خواهد داشت، رونمایی خواهد کرد که از جمله ویژگی های مورد انتظار برای این محصول می توان به نمایشگر 5.6 اینچی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، رم 6 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

منبع: تک شات