مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گلکسی S8 در آژانس تست کیفیتی محصولات چین ثبت شد

Galaxy S8 concept renders 6

کمپانی‌ تست کننده UL وظیفه دارد تا محصولاتی که در کشور آمریکا به فروش می‌روند را از نظر کیفیتی بررسی و ارزیابی کند. اما چنین مجموعه‌ای در کشور چین با نام China Compulsory Certification که با اختصار CCC شناخته می‌شود، وجود داشته که به بررسی کیفیت ساختاری محصولاتی که دراین کشور به فروش می‌رسند، می‌پردازد.

اما امروز بر اساس اخباری که در دست داریم می‌توانیم بگوییم که گلکسی S8 گواهی CCC را دریافت کرده است. تا آن‌جایی که می‌دانیم شماره مدل گلکسی ‌S8 به صورت SM-G950 در تمامی مناطق خواهد بود؛ اما این مدلی که در تاییدیه CCC کشور چین به ثبت رسیده، با مدل SM-G9500 قرار گرفته است. علاوه بر این، مدتی قبل نسخه آنلاک شده این گوشی هم با مدل‌های SM-G950U و SM-G955U در FCC به ثبت رسیده‌ است.

سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس هر دو در تاریخ نهم فروردین در شهر نیویورک آمریکا معرفی می‌شوند. تاریخ معرفی این دو گوشی قرار بود زودتر از این چیزی که الان اعلام کردیم باشد؛ اما سامسونگ بعد از مشکلات نوت 7 تصمیم گرفت تا تمرکز بیشتری بر روی پرچمداران جدیدش داشته باشد تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

تا جایی که می‌دانیم سامسونگ قرار است برای این دو گوشی از پردازنده‌های اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 استفاده کند. علاوه بر این‌ها هنوز خبری از تاییدیه TENAA برای گلکسی S8 نیست. بهتر است بدانید این تاییدیه در واقع نسخه چینی همان FCC در آمریکا است.

منبع: آی تی رسان