مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیائومی می 6 به یک دوربین دوگانه با عملکردی خارق‌العاده مجهز شده است

Xiaomi Mi 5

 

انتظار می‌رود که شرکت شیائومی، گوشی پرچم‌دار می 6 را در ماه آوریل عرضه نماید و به تازگی، جزئیات بیشتری پیرامون این گوشی پرچم‌دار منتشر شده است که از عرضه آن با یک دوربین خارق‌العاده خبر می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی می 6 به سنسور IMX400 سونی مجهز خواهد بود و این در حالی است که پیش‌تر، پیش‌بینی می‌شد گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی از سنسور IMX3866 سونی استفاده خواهد کرد. گمان می‌رفت که شرکت سونی، سنسور جدیدش را برای گوشی‌ پرچم‌دار آینده محفوظ نگه می‌دارد.

شیائومی می 6 هم‌چنین در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد که یک نسخه از نمایشگر 5.15 اینچی استفاده می‌کند و مدل دیگر به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی مجهز خواهد بود. جدا از تفاوت در اندازه نمایشگرها، مدل بزرگ‌تر با طراحی کمی متفاوت‌تری ارائه می‌شود و به احتمال زیاد با دوربین دوگانه با طراحی نزدیک به آیفون 7 پلاس شرکت اپل، همراه شده است.

دیگر اطلاعات فاش‌شده پیرامون شیائومی می 6 نشان می‌دهد که این مدل با ضخامتی 8 میلی‌متری ارائه خواهد شد و یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است. مدل پایه گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی از چهار گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و شیائومی می 6 پلاس با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. قیمت مدل پایه شیائومی می 6 نزدیک به 290 دلار خواهد بود و مدل رده‌بالای این گوشی با قیمتی نزدیک به 360 دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

البته شایعات جدید با برخی از گمانه‌زنی‌های پیشین پیرامون شیائومی می 6 در تضاد است و همان‌طور که می‌دانید، مدتی پیش اعلام شد که شیائومی می 6 با قیمتی بالاتر در مقایسه با نسل فعلی عرضه می‌شود. به همین جهت، شرکت شیائومی تصمیم گرفته است تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را در سه مدل عرضه نماید و مدل “لایت” به تراشه هلیو ایکس 30 مدیاتک مجهز خواهد بود.

 

منبع: شهرسخت افزار