مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ سیستم عامل اندروید 7.1.1 را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر می‌کند

Android 7.1.1 2

سامسونگ تاکنون به‌روز رسانی اندروید 7.0 نوقا را برای همه گوشی‌های جدید خود منتشر نکرده است. هرچند که این کمپانی پیش از این در مورد انتشار تعدادی از این به‌روز رسانی‌ها به کاربران خود قول داده بود. اما امروز اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌دهد این کمپانی قصد دارد نسخه جدید دیگری از این سیستم عامل یعنی اندروید 7.1.1 را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند خود منتشر کند.

سیستم عامل اندروید 7.1.1 تاکنون برای تمامی گوشی‌های نکسوس و همچنین پیکسل گوگل منتشر شده است اما تنها تعداد انگشت شماری از دیگر گوشی‌های هوشمند از آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل برخوردار هستند. اگرچه انتظار می‌رود که تا یکی دو ماه آینده این رویه تغییر کند اما سامسونگ تاکنون اعلام نکرده است که چه زمانی گوشی‌های خود را به این سیستم عامل مجهز می‌کند.

با توجه به اینکه برای انتشار هر سیستم عامل، ابتدا باید تست‌های مختلفی صورت بگیرد، به نظر می‌رسد سامسونگ هم این روزها مشغول انجام این کار است. امروز تصویری از نتایج بنچمارک Geekbench منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ مشغول تست گوشی گلکسی A3 2016 با استفاده از سیستم عامل اندروید 7.1.1 است. به این ترتیب کاربران این گوشی می‌توانند امیدوار باشند که در آینده نزدیک به این سیستم عامل دسترسی پیدا کنند.

بر طبق اطلاعات موجود، سامسونگ قصد دارد در طی ماه‌های آینده، سیستم عامل نوقا را برای تبلت گلکسی Tab S3 و گوشی‌های گلکسی نوت 5 و همچنین نسخه 2016 از گوشی‌های A3، A5، A7 و A8 منتشر کند. اگرچه ممکن است سیستم عامل اندروید 7.1.1 در طی ماه‌های آینده برای گوشی‌های سامسونگ منتشر نشود اما با توجه به اینکه سامسونگ این روزها مشغول تست و بررسی این سیستم عامل است، ممکن است شاهد عرضه گوشی گلکسی اس 8 با استفاده از آخرین نسخه موجود از اندروید نوقا باشیم.

منبع: شهرسخت افزار