مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ، دفتری برای بهبود کیفیت کالاهای خود راه اندازی می کند

b1f7cacb a441 462f b4c0 357b00bb21bf

دیگر کسی نیست که ماجرای عجیب و غریب و پایان ناپذیر آتش گرفتن گوشی های سامسونگ را نشنیده باشد. ابتدا فقط گوشی گلکسی نوت 7 بود که با انفجار باتری مواجه شده بود و حتماً شما جریانات مربوط به آن و جمع آوری اش از بازار را می دانید. اما این اتفاق تنها به نوت 7 محدود نشد و پس از آن دستگاه های دیگر شرکت سامسونگ نیز دچار همین مشکل شدند. جدیدترین مورد ساعاتی پیش اتفاق افتاد که گوشی گلکسی اس 7 یک جوان 27 ساله منفجر شد.

حال که این اخبار واقعاً تکراری شده و همه از انفجار محصولات سامسونگ و ضعف ایمنی آن ها ترسیده اند، بالاخره این شرکت کره ای اعلام کرده که دفتری مخصوص کنترل کیفیت باتری ها در محصولاتش راه اندازی خواهد کرد.

مشکلات سامسونگ با گلکسی نوت 7 به حدی بالا گرفت که این شرکت بارها مجبور به عذرخواهی از کاربران و خریداران محصولاتش شده بود. هم چنین پس از این که نام سامسونگ بین علاقه مندان به فناوری تا حدودی خدشه دار شد، رئیس این شرکت نیز به اتهام اختلاس، رشوه، پنهان کاری، شهادت دروغ و انتقال دارایی ها دستگیر شد.

با این حال امید این شرکت کره ای همچنان زنده است و از آنجایی که تاریخ معرفی و رونمایی از گلکسی اس 8 که پرچم دار بعدی سامسونگ به حساب می آید نیز در کنگره موبایل بارسلون اعلام شده، همه مسئولان این شرکت منتظرند تا اتفاقات تلخ به پایان برسند و نام سامسونگ دوباره به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده های موبایل در جهان به چشم بخورد.

سامسونگ قرار است روز 20 مارس، نهم فروردین ماه از گلکسی اس 8 رونمایی کند و بارها تاکید کرده که باتری این گوشی تست های ایمنی مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته است. باید ببینیم آیا با رونمایی از گلکسی اس 8، این اتفاقات تلخ به فراموشی سپرده خواهند شد یا خیر.

منبع: تک شات