مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نیکون هنوز در فکر عرضه یک دوربین کامپکت بالارده است

d90acc31 1647 4c9c 9122 55bb90beb506

دوربین های کامپکت بطور معمول به عنوان دوربین هایی ارزان و اقتصادی در نظر گرفته می شوند. اما در سال های اخیر، تولیدکنندگان دوربین دریافته اند که مشتریان آنها به دنبال دوربین هایی هستند که بدون نیاز به پرداخت هزینه ی سنگین دوربین های بدون آینه یا سیستم های DSLR کیفیتی مطلوب را در اختیار آنها قرار دهد.

این امر منجر به معرفی دوربین های کامپکت بالارده توسط کمپانی هایی همچون سونی، فوجی فیلم و کانن شده است. نیکون مدتی دوربین های خط DL خود را عرضه می کرد. اما اخیرا این کمپانی اعلام کرد که تصمیم گرفته سری DL را متوقف کند.

بنا بر گزارش هایی که از ژاپن به گوش می رسد و بر اساس مصاحبه با چندین تن از مدیران نیکون قرار دارد، به نظر می رسد نیکون قصد دارد یک دوربین کامپکت بالارده را راهی بازار کند. جزییات ارایه شده در این خصوص بسیار اندک هستند اما می توان گفت که نیکون هنوز آمادگی کامل برای ورود به این حوزه را ندارد.
هنوز مشخص نیست چه زمانی این دوربین معرفی خواهد شد و نیکون در حال حاضر در چه مرحله ای از این طرح قرار دارد، اما شاید بتوان گفت هنوز مدت زمانی تا معرفی این محصول باقی مانده است. در عین حال، نیکون همچنان برنامه های خود برای معرفی دوربین های DSLR بالا و میان رده و همچنین دوربین های بدون آینه را دنبال می کند، اما در نهایت تلاش این کمپانی بر این است که تعداد مدل هایی که عرضه می کند را در آینده کاهش دهد.

منبع: تک شات