مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بدنه مدل های آیفون 2017 احتمالا از مواد متفاوتی ساخته خواهد شد

7798ba96 8c09 4ef8 9dda 7dce2386dc68

 

با معرفی هر مدل آیفون و بدون توجه به مواردی مانند نسخه های مختلف در اندازه های مختلف یا نسخه های پلاس، اپل همواره از ماده ثابتی در ساخت آیفون های خود استفاده کرده است. بدین معنی که در ساخت بدنه آیفون 7 از همان موادی استفاده شده که در بدنه آیفون 7 پلاس دیده می شود. اما احتمال دارد این روال در آیفون های سال 2017 تغییر کند.
بنا بر گزارش DigiTimes، به نظر می رسد که مدل های آیفون 2017 اپل از مواد متفاوتی در ساخت بدنه برخوردار باشند. بر اساس شایعات، مدل 4.7 اینچی آیفون با بدنه ای آلومینیومی و مدل 5.5 اینچی با بدنه ای از موادی دیگر که هنوز مشخص نشده عرضه خواهند شد.
شایعات همچنین ادعا می کنند که اپل مدل سومی از آیفون را نیز معرفی خواهد کرد که نمایشگری 5.8 اینچی دارد و قاب آن شیشه ای است و بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ خواهد داشت. این شایعات در خصوص طراحی آیفون پیشتر هم به گوش خورده بود اما تصور می شد که در تمامی مدل های آیفون مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
در این گزارش همچنین آمده است که این مدل 5.8 اینچی نسخه ای است که از نمایشگر اولد برخوردار است و به همین دلیل هم بیش از 1000 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: تک شات