مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آمادگی سامسونگ برای تقاضای زیاد گلکسی اس 8؛ سفارش تولیدات بیشتر نسبت به اس 7

Galaxy S8 and Galaxy S8 Plus render 8 800x453 w600

با توجه به گزارش های تازه، سامسونگ که انتظار دارد موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با استقبال گسترده مواجه شوند، تولیدات خود را تا 40 درصد بیشتر از سفارش ابتدایی گلکسی اس 7 افزایش داده است. تولیدات گلکسی اس 7 هنگام عرضه، به 12 میلیون واحد می رسید و حالا ظاهراً این رقم برای پرچمدار گلکسی اس 8 با 17 میلیون واحد برابری می کند.

این مسئله نشان می دهد که سامسونگ نسبت به میزان علاقه مردم به گلکسی اس 8 اطمینان خاطر دارد و با توجه به پیوستن موبایل گلکسی نوت 7 به تاریخچه ناکامی های بزرگ صنعت موبایل، احتمالاً حق کاملاً با سامسونگ است.

کمپانی کره ای پیش بینی کرده گلکسی اس 8 نزدیک به 60 میلیون واحد فروخت که به مراتب از فروش 48 میلیونی اس 7 و فروش 45 میلیون واحدی اس 6 بیشتر است. منابع همچنین می گویند که واحد نمایشگرهای OLED سامسونگ، آمادگی لازم برای عرضه 10 میلیون پنل برای مدل اس 8 و 6 میلیون پنل برای مدل اس 8 پلاس را دارد.

با این حال حتی 16 میلیون پنل نمایشگر هم برای هدف گذاری سامسونگ کافی به نظر نمی رسند و باید انتظار عرضه پنل های بیشتر را نیز داشت؛ چرا که قطعاً سامسونگ می خواهد پیش از عرضه آیفون بعدی اپل، تسلط کامل خود بر بازار را حفظ کند.

منبع: دیجیاتو