مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مشخصات‌فنی خیره‌کننده گوشی ایسوس ZenFone 4 فاش شد

Asus Zenfone 3 review 3

شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی رده‌بالای ZenFone AR و ZenFone 3 Zoom رونمایی کرد. با این‌حال، گمان می‌رود که این سازنده به دنبال رونمایی از یک گوشی‌هوشمند و رده‌بالا در اواخر ماه جاری میلادی است. به‌تازگی، مشخصات‌فنی گوشی ایسوس ZenFone 4 در آزمون GFXBench فاش شده است.

گوشی رده‌بالای جدید ایسوس با تراشه اسنپدراگون 820 (چیپ‌ست پرچم‌دار کوالکام برای نیمه اول سال 2016) عرضه خواهد شد و به شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. یکی‌دیگر از مشخصات‌فنی هیجان‌انگیز گوشی جدید ایسوس، نمایشگر 5.7 اینچی آن با رزولوشن Quad HD است.

با اینکه شاید تراشه گوشی ایسوس ZenFone 4 قدیمی‌ به‌نظر برسد، اما باید گفت که مجهزشدن این گوشی به این تراشه باعث می‌شود تا هدف ایسوس برای عرضه گوشی رده‌بالای جدید خود در ماه می محقق شود. در آزمون GFXBench، هم‌چنین مشخصات‌ مربوط به دوربین و سیستم‌عامل این گوشی نیز به دست آمده است.

اول از همه، به‌نظر می‌رسد که ایسوس ZenFone 4 با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 عرضه خواهد شد و با توجه به عرضه آن به عنوان یک گوشی رده‌بالا، این موضوع دور از انتظار نیست. هم‌چنین، این گوشی از یک شاتر 21 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و تصویربرداری سلفی به کمک یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی صورت خواهد گرفت.

با توجه به تجربه‌ای که از شرکت ایسوس در عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی این سازنده سراغ داریم، محتمل است که ایسوس ZenFone 4 در چندین مدل مختلف با حافظه‌ها و چیپ‌ست‌های متفاوت عرضه شود. البته در حال‌حاضر، این موضوع توسط شرکت سازنده به‌طور رسمی تایید نشده است. برای اطلاع، گمان می‌رود که گوشی رده‌بالای جدید ایسوس ZenFone 4 در اواخر ماه جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل معرفی شود.

منبع: شهر سخت افزار