مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ویژگی جدید واتس اپ ردیابی اعضا گروه در زمان واقعی را ممکن می سازد

5ce08dac fb25 4c46 b92c e452ec4341f7

چند وقتی است خبرها از این حکایت دارند که اپلیکیشن پیام رسانواتس اپ مشغول کار بر روی چند ویژگی جدید جهت ارایه در نسخه بتای اندرویدی این اپلیکیشن است. با قابلیت Recall شما می توانید پیام ارسال شده را پیش از خوانده شدن بازگردانید که البته باید پیش از بازشدن پیام توسط گیرنده تقاضای بازگشت آن را ثبت کنید. بنابراین اگر در پیامی به مدیر خود کمی غیرمحتاطانه عمل کرده اید و پس از ارسال آن خبردار می شوید که قصد داشته حقوق شما را افزایش دهد، می توانید قبل از اینکه مدیر پیام تان را بخواند آن را بازپس بگیرید.
ویژگی دیگری که در این نسخه عرضه می شود Edit است. این ویژگی هم مانند Recall به کاربر اجازه می دهد در پست ارسال شده که هنوز خوانده نشده تغییراتی ایجاد کند. پیامی که برای مدیرتان ارسال کردید را به خاطر دارید؟ می توانید به جای بازگرداندن پیام، متن آن را طوری تغییر بدهید که مدیرتان از آن خشنود شود.
این دو ویژگی در نسخه بتای اندرویدی این اپلیکیشن دیده شده، اما امروز شایعاتی منتشر شده که به ویژگی جدیدی بر روی نسخه بتای اندروید و iOS (به ترتیب نسخه های 2.16.399 و 2.17.3.28) اشاره دارد. این ویژگی که Live Location Tracking نام دارد، می تواند در بازه های یک، دو و پنج دقیقه ای و یا بدون محدودیت فعال شود. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که با عده ای از دوستان خود در زمان و محل خاصی قرار دارید و با استفاده از این قابلیت می توانید متوجه شوید که هر یک از اعضا گروه در چه فاصله ای از محل مقرر قرار دارند. در عین حال می توانید قابلیت استریمینگ زنده را غیر فعال کنید تا اعضا گروه از محل حضور شما مطلع نشوند.

منبع: تک شات