مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کارگردان فیلم Godzilla: King of Monsters مشخص شد

77df60de 1f23 437e a9e6 9d4de964926b

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار کارگردان فیلم Godzilla: King of Monsters مشخص شد. «مایکل دورتی» (Michael Dougherty) که پیش از این کارگردانی فیلم نه چندان موفق Krampus را عهده‌دار بود، به عنوان کارگردان King of Monsters انتخاب شده است.

چندی قبل اعلام شد دورتی به عنوان دستیار نویسنده در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین در آذر ماه، شایعاتی پیرامون انتخاب او به عنوان کارگردان فیلم Godzilla: King of Monsters منتشر شده بود. این فیلم قرار است ادامه‌ای باشد برای ریبوت فیلم Godzilla که در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی «گرث ادوارز» (Gareth Edwards) ساخته شد.

دورتی سابقه کارگردانی مجموعه فیلم ترسناک Trick R’ Treat و نویسندگی برای فیلم‌های X-Men 2 و Superman Returns را نیز در کارنامه خود دارد.

پیش از این ادوارز کارگردانی Godzilla: King of Monsters را برعهده گرفته بود اما در اردیبهشت ما اعلام کرد تصمیم دارد بر روی پروژه‌های کوچک‌تری تمرکز کند. همچنین او فیلم Rogue One را نیز کارگردانی کرده است. Rogue One: A Star Wars Story یک نسخه فرعی از مجموعه فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود که ماه گذشته اکران شد.

در پایان شایان به ذکر بوده فیلم Kong: Skull Island که پیش درآمدی برای Godzilla: King of Monsters به شمار می‌رود تا چندی دیگر اکران خواهد شد و فیلم Godzilla vs. Kong نیز که قسمت پایانی این مجموعه محسوب می‌شود، برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: تک شات